چرا جایگزینی کیت کن برای فصل دوم بت وومن اشتباه است؟

شنبه 24 خرداد , 1399

روبی رز به عنوان Kate Kane برای فصل دوم Batwoman باز نخواهد گشت. اما جایگزینی او با یک شخصیت جدید یک ایده اشتباه است. سریال ابرقهرمانانه ی CW با نام بت وومن وقتی که برای فصل جنجالی خود در سال ۲۰۲۱ باز می گردد، فقط ستاره ی اصلی خود یعنی Ruby Rose را از دست نمی دهد بلکه شخصیت کیت کن نیز دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت. این سریال به جای اینکه تلاش کند جایگزینی برای این شخصیت در نظر بگیرد تصمیم گرفته است که کلا زن دیگری را قهرمان داستان کند.

حذف کیت کن از Batwoman به معنای حذف کردن هر چیزی است که تاکنون این سریال را منحصر به فرد و به یاد ماندنی کرده است، از شخصیت های فرعی آن تا ارتباط مستقیم آن با شهر گاتهام و اسطوره های بتمن همگی از بین خواهند رفت. طرفداران شخصیت کیت کن سال ها منتظر بودند تا این شخصیت را در سریال های تلویزیونی ببینند. نه تنها به این دلیل که بت وومن یک کارکتر محبوب است، بلکه به این خاطر که داستان زندگی جالبی دارد.

اطلاعات بیشتر درباره ی فصل دوم بت وومن

Kate Kane یک چهره نمادین DC Comics است و به خودی خود یکی از قهرمانان مشهور کتاب های کمیک به حساب می آید. تاریخچه کمیک های او نشان از ظهورش در اوج سیاست نظامی “پنهان کاری” آمریکا می دهد و اخراج متعاقب آن از آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پگوییدوینت لحظه ای تعیین کننده برای شخصیت وی است و پس از آن تصمیم میگیرد به دلیل ارتباطی که با بت من دارد ابرقهرمان شود.

واضح است که CW در موقعیت بسیار دشواری قرار دارد. بازیابی مجدد یک بازیگر نقش اصلی برای اکثر شبکه ها یک سناریوی تلخ  باشد، به خصوص با توجه به اینکه بازگیر این شخصیت یعنی رز معروف است. اما، خوب، این اتفاقات رخ می دهد و پیش از این هم برای بعضی از سریال ها اتفاق افتاده است. رویدادهای پیش بینی نشده می توانند ایجاد شوند. این دلیلی برای بدتر شدن وضعیت بد نیست. و به نظر نمی رسد که نمایش از قبل روایتی داخلی برای توضیح چیزی مثل یک شخصیت اصلی که ناگهان چهره ای متفاوت دارد، داشته باشد. از آنجا که از نظر همه Batwoman یک داستان از نوع ابرقهرمانی است، در درجه اول این سریال یک درام خانوادگی است. این داستان دو خواهر و پیوند آشفته بین آنها را ارائه می دهد.

کیت کن

خانواده کین به طور خاص با میراث بروس وین و بتمن و خود گاتهام سیتی پیوندی عمیق دارند. بخشی از دلیل این نمایش حتیبه این دلیل است که Arrowverse راهی را برای کشف میراث بتمن می خواست بدون اینکه به شخصیت بروس وین دسترسی داشته باشد. جایگزین کردن کیت همه ی آن تلاش را نیز از بین می برد. و آلیس نیز وجود دارد. او بهترین، پیچیده ترین شخصیت منفی Arrowverse است که تاکنون تولید شده است: سرگرم کننده، دلهره آور، وحشتناک و گاهی حتی دلسوز. البته بخش اعظم این جذابیت مربوط به عملکرد باورنکردنی Rachel Skarsten در این نقش است (به نظر می رسد که در صورت نیاز حتی بتواند نقش بت وومن را بازی کند). اما ارتباط آلیس با کیت کن همواره مرکز این سریال بوده است و تلاش برای تصور کردن باتومن بدون آن روابط کلیدی غیرممکن است.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۲ پاسخ
  1. sam
    sam گفته:

    این واقعا احمقانه ست دارن چنین بازیگر خوبی رو کنار میذارن کسی که بهترین تلاششو برای این نقش کرد به نظرتون ممکنه اونا از این کار منصرف بشن…اخه به هرحال در این صورت یا حتی درجایگزینی بازیگر این نقش همه ی جذابیت های مجموعه که تا الان براش ساختن با خاک یکسان میشه…و خب من ادمای زیادی رو میشناسم که بعد از این خبر دیگه حاضر به دیدن این سریال نیستن در فصل بعد با وجود اینکه طرفدارش بودن.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *