اکران فیلم Dune باری دیگر تاخیر خورد

شنبه 5 تیر , 1400

برادران وارنر از تغییرات در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود خبر داد که بدون شک مهم‌ترین آن عقب افتادن دوباره تاریخ اکران فیلم Dune است.

اکران فیلم Dune باری دیگر تاخیر خورد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر تاریخ اکران چندین فیلم آینده خود را تغییر داده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Dune دیگر قرار نیست در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) اکران شود و حالا این فیلم با سه هفته تأخیر قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) روی پرده‌های سینما برود. همزمان با اکران، این فیلم علمی تخیلی قرار است ازطریق HBO Max نیز پخش شود. این تأخیر باعث شد تا فاصله اکران فیلم Dune با فیلم No Time to Die به دو هفته افزایش پیدا کند که قسمت جدید فیلم جیمز باند قرار است در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) اکران شود.

حالا فیلم Dune در تاریخ اکران جدیدش باید با آثاری چون فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت و فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون در گیشه رقابت کند. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه کارگردانی این فیلم علمی تخیلی بر عهده دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، بوده است. همچنین فیلم Cry Macho به کارگردانی کلینت ایستوود قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر)، یک ماه زودتر و در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، فیلم The Many Saints of Newark که پیش‌درآمد سریال Sopranos است، نیز اکنون با یک هفته تأخیر قرار است به‌جای فیلم Dune در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) اکران شود.

برادران وارنر مدتی پیش تایید کرد که فیلم Dune قرار است در بخش غیر رقابتی جشنواره فیلم ونیز حضور پیدا کند و این فیلم قرار است در روز جمعه، ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در این جشنواره برای‌ اولین‌بار نمایش داده شود. همچنین فیلم Dune قرار است در جشنواره فیلم تورنتو نیز حضور داشته باشد. این در حالی است که دنی ویلنوو و لجندری مخالف نمایش همزمان این فیلم در شبکه HBO Max هستند، اما تا به امروز برادران وارنر برنامه خود را تغییر نداده است.

منبع:hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *