این شما و این پوستر IMAX فیلم جوکر!

چیزی به اکران فیلم Joker نمانده و منطقی است که پوسترهای زیبایی از این فیلم فوق‌العاده ببینیم. مثل پوستر IMAX با حضور شاهزاده جنایت!

دو هفته دیگر هم خود فیلم جوکر اکران خواهد شد. فیلمی که کارگردانی‌اش را تاد فیلیپس انجام داده است. تاد فیلیپس آثار درخشانی چون The Hangover، War Dogs (سگ‌ های جنگی) و Due Date (موعد مقرر) را کارگردانی کرده است و حالا هم نویسندگی این فیلم را انجام داده هم کارگردانی‌اش را (البته اسکات سیلور، نویسنده فیلم ۸Mile هم به او در نوشتن فیلم‌نامه کمک کرده است.). گفتنی‌ است که این جوکر فیلمی کاملا مستقل از دنیای سینمایی DC است. بیایید با هم این پوستر را ببینیم:

اتفاقات این فیلم در گاتهام در سال ۱۹۸۱ رخ می‌دهد. در این فیلم شخصیت جوکر که نام واقعی‌اش آرتور فلک است یک استندآپ کمدین ناموفق است که از سمت جامعه بسیار تحقیر می‌شود و تبدیل به فردی غمگین با مشکلات روحی روانی عمیق می‌شود. جوکر در واقع یک جور نماد نیهیلیسم است و تماشاچیان با این فیلم می‌توانند او را مستقل از فیلم‌های بتمن بشناسند و بفهمند که او از کجا به آنجا رسید.

بازیگر نقش Joker واکین فینیکس است. او در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این فیلم گفته که دوران سختی را از سر گذرانده تا بتواند این نقش را بازی کند، آن هم به شکلی که اصلا شبیه نسخه جوکر هیث لجر در فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) نباشد. جالب اینجاست که هیث لجر به خاطر بازی کردن در این نقش برنده جایزه اسکار شد و حالا هم انتظار می‌رود واکین فینیکس هم نامزد این جایزه باشد. چون وقتی که این فیلم در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد همه را شگفت‌زده کرد و جایزه شیر طلایی این جشنواره را هم دریافت کرد.

دیگر عوامل این فیلم هم لارنس شر به عنوان فیلم‌بردار (کسی که مدیر فیلم برداری فیلم هایی چون Godzilla: King of the Monsters و سه گانه The Hangover بوده است.)، مارک فریدبرگ به عنوان طراح تولید پروژه (کسی که طراح تولید فیلم‌ Selma بوده است.)، جف گروس به عنوان تدوینگر (کسی که آثاری چون War Dogs و The Hangover Part III را تدوین کرده است.) و مارک بریجز به عنوان طراح لباس (کسی که طراحی لباس فیلم‌ های The Artist و Phantom Thread را انجام داده و جایزه اسکار را هم برنده شده است.) هستند. بردلی کوپر و تاد فیلیپس هم تهیه‌ کنندگان این فیلم و ریچارد باراتا، جوزف گارنر و بروس برمن تهیه‌ کنندگان اجرایی آن هستند.

پوستر IMAX فیلم جوکر

بازیگران فیلم هم واکین فینیکس در نقش جوکر، رابرت دنیرو در نقش موری فرنکلین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی فلک (مادر جوکر)، برت کولن در نقش توماس وین، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی ورث، دانته پریرا اولسن در نقش بروس وین، مارک مارون در نقش تد مارکو، بیل کمپ و شیا ویگهام در نقش افسر اداره پلیس شهر گاتهام هستند.

حالا این فیلم کی می‌آید؟ ۱۲ مهر ۱۳۹۸ معادل ۴ اکتبر ۲۰۱۹! می‌بینید؟ جوکر از آنچه فکر می‌کردید به شما نزدیک‌تر است! نظر شما چیست؟ به نظرتان کی می‌توانید این فیلم فوق‌العاده را ببینید؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *