بازگشت استیو ترور در فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز ۱۹۸۴)

دوشنبه 1 اردیبهشت , 1399

گل گدوت در مصاحبه‌ای که درباره فیلم Wonder Woman 1984 – زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ از بازیگران جدید این فیلم گفته است. Wonder Woman 1984 دنباله فیلم واندر وومن است و مردادماه امسال اکران می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گل گدوت یک مصاحبه با مجله امپایر داشته که درش از تفاوت‌های فیلم Wonder Woman 1984 با قسمت اول از سری فیلم های واندر وومن گفته و خبر از بازگشت استیو ترور داده است. بیایید ببینیم در این مصاحبه گل گدوت چه اطلاعاتی از فیلم رو کرده است.

مصاحبه گل گدوت بازیگر نقش واندر وومن با مجله امپایر درباره فیلم Wonder Woman 1984

گل گدوت علاوه بر خبر بازگشت استیو ترور گفته که کریس پاین هم قرار است در فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ حضور داشته باشد. او از بازگشت معشوق پرنسس دایانا پس از آخرین فیلم مجموعه گفته و اینچنین به تعریف از کریس پاین پرداخته است:

کریس پاین بخش جدانشدنی و دلیل موفقیت فیلم Wonder Woman بوده. هر دوی ما و پتی جنکینز واقعا از همکاری کردن با هم لذت بردیم و دوست داشتیم که او باز هم برای ایفای نقشش برگردد. بالاخره پتی و جف جانز (از نویسندگان فیلم) توانستند بهترین راه برای بازگشت استیو را پیدا کنند.

اینکه استیو ترور چگونه به داستان بازمی‌گردد می‌تواند برای مخاطبان هم خیلی جالب باشد. احتمالا ما تا وقتی فیلم اکران نشود نمی‌توانیم سر از کار نویسندگان فیلمنامه در بیاوریم. گل گدوت از تفاوت های Wonder Woman 1984 با قسمت اول فیلم واندر وومن گفته است:

فیلم اول از بلوغ زن شگفت انگیز و تبدیل شدن دایانا به کاراکتر زن شگفت انگیز می‌گوید. دایانا شخصیت بی‌تجربه‌ای داشت که از پیچیدگی‌های زندگی سر در نمی‌آورد. اما در فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ دایانا خیلی عاقل‌تر و بزرگتر شده است. البته او خیلی تنهاست و تمام اعضای تیمش را از دست داده. حالا کارهایش را خیلی محتاطانه‌تر انجام می‌دهد و بعد اتفاقی دیوانه‌وار می‌افتد.

مشاهده محصولات دی سی

فیلم زن شگفت انگیز

اکران فیلم واندر وومن ۱۹۸۴

فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ قرار بود ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰) اکران شود ولی با وجود ویروس کرونا اکران این فیلم ۲ ماه تاخیر خورد و حالا تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴ آگوست ۲۰۲۰) برایش در نظر گرفته شده است. توبی امریخ (رییس بخش سینمایی کمپانی وارنر بروز) در این زمینه گفته:

وقتی قرار شد فیلم Wonder Woman 1984 را تولید کنیم قطعا برای اکرانش در سینماها برنامه‌ریزی کردیم. حالا از تاریخی که شرکت برادران وارنر برای اکران تعیین کرده هیجان‌زده شده‌ایم. ای کاش دنیا تا زمان اکران مکانی امن و سالم شده باشد.

همانطور که می‌دانید وقتی ویروس کرونا شیوع یافت سینماها تعطیل شدند و تعدادی از فیلم‌ها روی پلتفرم دیجیتالی عرضه شدند. این موضوع باعث شد برای اکران فیلم Wonder Woman 1984 هم  شایعاتی شکل بگیرد. اما شرکت برادران وارنر با ایندی وایر مصاحبه کرد و گفت دنباله فیلم واندر وومن قرار نیست اول به شکل دیجیتالی عرضه شود. در این فیلم شاهد هنرنمایی گل گدوت در نقش پرنسس دایانا یا زن شگفت انگیز هستیم. به جز او قرار است کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش باربرا ان مینروا/چیتا، کانی نیلسن در نقش هیپولیتا، رابین رایت در نقش آنتیوپ، پدرو پاسکال در نقش مکسول لرد، گابریلا وایلد و کریستوفر پولاها را هم ببینیم. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز است و جف جانز همراه با دیو کالاهام فیلمنامه را نوشته است.

شما درباره صحبت‌های گل گدوت و زمان اکران فیلم Wonder Woman 1984 چه فکر می‌کنید؟ نظرات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

منبع: www.digitalspy.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *