بازگشت Harry Potter and the Cursed Child به سالن تئاتر در سال ۲۰۲۲

دوشنبه 20 اردیبهشت , 1400

Harry Potter and the Cursed Child دوباره به سالن تئاتر بازمی‌گردد و سال ۲۰۲۲ شروعی دوباره برای این نمایش محسوب می‌شود.

بازگشت Harry Potter and the Cursed Child به سالن تئاتر در سال 2022

نیویورک تایمز از این خبر داده که سازندگان Harry Potter and the Cursed Child قصد دارند دوباره این نمایش را به سالن‌های تئاتر بازگردانند. Harry Potter and the Cursed Child از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود، ولی پاندمی ویروس کرونا تور جهانی و محلی آن را متوقف کرد. در حال حاضر وضعیت سالن‌های تئاتر در کشورهای مختلف فرق دارد و به عنوان مثال the Princess Theatre در استرالیا باز است، اما تئاترهای انگلستان در پاییز باز می‌شوند.

پیش از پاندمی ویروس کرونا شهرهای لندن، نیویورک، ملبورن، سانفرانسیسکو، تورنتو، انتاریو و هامبورگ میزبان نمایش Harry Potter and the Cursed Child بودند. نکته جالب در مورد نمایش هری پاتر این است که خیلی‌ها را برای اولین بار به سالن تئاتر آورده‌ بود و بیش از نیمی از مخاطبین آن اولین بار شاهد یک تئاتر زنده بودند.

Harry Potter and the Cursed Child در سه سال گذشته توانسته است بیش از دو میلیون بلیط به فروش برساند. از این رو انتظار می‌رود که بازگشت این نمایش به سالن‌ها تئاتر با استقبال بسیار خوب طرفداران روبه رو شود. نکته جالب این است که شایعاتی از ساخت یک اقتباس سینمایی از نمایش Harry Potter and the Cursed Child نیز وجود دارد.

هری پاتر و فرزند نفرین‌شده (Harry Potter and the Cursed Child) یک نمایش دو بخشی محصول تئاتر وست اند لندن است. جک تورن (Jack Thorne) نمایشنامهٔ این اثر را با اقتباس از داستان جدیدی از جی.کی.رولینگ (J. K. Rowling)، جان تیفانی (John Tiffany) و خودش نوشته است. وقایع این نمایش نوزده سال پس از اتفاقات هری پاتر و یادگاران مرگ رخ می‌دهد و زندگی هری که اکنون کارمند وزارت جادو است و پسر کوچکش، آلبوس سوروس پاتر، را شرح می‌دهد.

منبع: CBM

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *