یک بازیگر جدید به بازیگران فیلم سیندرلا اضافه شد

یکشنبه 21 مهر , 1398

بیلی پورتر (بازیگر سریال Pose – ژست) قرار است در فیلم سیندرلا هم حضور داشته باشد. سیندرلا نسخه جدید یک داستان خیلی قدیمی است که این بار قرار است توسط شرکت سونی پیکچرز روی پرده سینما ظاهر شود.

آنطور که ددلاین بیلی پورتر را معرفی کرده او یک بازیگر، یک مجری و یک خواننده پاپ است که موفق به کسب جایزه تونی در سال ۲۰۱۳ و بهترین بازیگر مرد به خاطر نقشش در مجموعه تلویزیونی درام Pose در هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلاب شده است. حالا حدس بزنید او قرار است چه نقشی را در فیلم سیندرلا سونی پیکچرز ایفا کند؟

بیلی پورتر در فیلم سیندرلا نقش مادرخوانده پری را بازی می‌کند. یعنی در حقیقت قرار است در نقش یک شخصیت مونث ظاهر شود. شاید دلیل انتخاب او برای این نقش این باشد که جنسیت بیلی پورتر سمت و سوی مردانه‌ای ندارد. چون مثلا او در بیشتر مراسمات رسمی با آرایش زنانه حاضر می‌شود.

سیندرلا

شرکت والت دیزنی، آخرین کمپانی‌ای بود که اقتباسی از داستان سیندرلا را ساخت. این فیلم نامش Cinderella بود و در سال ۲۰۱۵ اکران شد. کارگردان سیندرلای والت دیزنی کنت برانا بود و داستانش هم روایت دختری به نام الا بود که ناگهان پدرش را از دست می‌دهد و دست نامادری نامهربانش می‌افتد. الای مهربان در این داستان دو ناخواهری به نام‌های دِرِزیلا و آناستازیا هم داشت که همراه با مادرشان به او حسادت‌ می کردند و زخم زبان می‌زدند. در نهایت هم داستان اینگونه به پایان می‌رسید که الا در جشن شاهزاده حضور پیدا می‌کند و کفشش را جا می‌گذارد. شاهزاده هم آنقدر دنبال او می‌گردد تا بلاخره پیدایش می‌کند! چقدر رویایی.

منتقدین استقبال خیلی خوبی از این داستان کردند و تماشاچیان هم به آن سینما اسکور با میانگین A دادند. بازیگران این فیلم لیلی جیمز، کیت بلانشت، ریچارد مدن، هلنا بونهام کارتر، هالیدی گراینگر، سوفی مک‌شرا، استلان اسکارشگورد، نانسو آنوزی، درک جاکوبی و هایلی اتول بودند و این فیلم توانست فروشی معادل ۵۴۴ میلیون دلار داشته باشد با اینکه بودجه خیلی زیادی برایش صرف نشده‌ بود.

حالا این سیندرلای شرکت سونی پیکچرز که قرار است ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ اکران شود را کی کنان کارگردانی می‌کند. کسی که اولین فیلمش Blockers (بازدارندگان) توجه منتقدان را جلب کرد. کی کنان به جز این تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم نامه دو قسمت از مجموعه Pitch Perfect را هم انجام داده است. نقش سیندرلا را هم قرار است کامیلا کابیو ایفا کند. (راستی اگر نقش شاهزاده را هم به شان مندز بدهند عالی می‌شود!) او خواننده و ترانه‌سرایی دورگه (کوبایی-آمریکایی) است که با شان مندز (خواننده) سر و سری دارد و در آهنگسازی این پروژه هم نقش اساسی دارد.

نقش شخصیت سیندرلا را در این فیلم، کامیلا کابیو با نام کامل کارلا کامیلا کابیو اتربائو، خواننده و ترانه‌سرای کوبایی-آمریکایی، ایفا خواهد کرد. جالب است بدانید وی با حضور در فصل دوم برنامهٔ The X Factor (ایکس فاکتور) در سال ۲۰۱۲، معروف شد و این حرفه را در پیش گرفت. ژانر کامیلا کابلو را باید موسیقی پاپ و آراَندبی معاصر دانست که تحت تأثیر موسیقی لاتین قرار گرفته ‌است. حضور در این فیلم، اولین نقش‌آفرینی این خواننده خواهد بود و گویا آهنگسازی این پروژه نیز به‌ وی سپرده شده است.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *