انتشار بازی جدید خالق Silent Hill با تم ترسناک در سال ۲۰۲۳

بازی جدید خالق سایلنت هیل با تم ترسناک در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

کیچیرو تویاما، خالق مجموعه سایلنت هیل درباره‌ بازی جدید دردست ساخت خود گفته که این بازی اثری اکشن – ماجراجویی با خلق المان‌های ترسناک است که برای طرفداران قدیمی بازی‌های او بسیار جذاب و دلپذیر خواهد بود و همچنین او در حال ساخت و توسعه یک اثر ترسناک و مهیج جدید است.

خوب است بدانید که قسمت اول مجموعه‌ سایلنت هیل در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است. تیم سایلنت کارگردان و نویسنده تویاما است که این مجموعه را به شکل کاملا انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۱ انتشار داده است. از دیگر فعالیت های او می‌توان از خلق سری Gravity Rush برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ویتا نام برد.

بر اساس جدیدترین اخبار دنیای بازی و سرگرمی، خالق سری سایلنت هیل که کیچیرو تویاما است جدیدا اعلام کرده که قرار است این بازی را در سال ۲۰۲۳ برنامه ‌ریزی شده و منتشر نماید.

بازی جدید کیچیرو تویاما

توجه داشته باشید که این بازی فقط اثری اکشن-ماجراجویی با المان‌های ترسناک نیست، بلکه قرار است برای طرفداران قدیمی بازی‌های تویاما نیز بسیار سرگرم کننده و جذاب به نظر برسد. بر همین اساس، اگر جزو افرادی هستید که دنباله رو مجموعه‌ سایلنت هیل هستید، به احتمال بسیار زیاد از این بازی جدید نهایت لذت را می برید و به طرفداران آن تبدیل می شوید.

در آخرین خبری که به دست ما رسید، تویاما استودیوی ساخت بازی خود را در ماه اوت سال جاری (شهریور) به نام Bokeh به‌ همراه دو نفر از همکارانش که سالهاست با او در مجموعه‌ پلی استیشن به ساخت بازی مشغول بودند، رونمایی کرده است.

تویاما گفته است که در حال حاضر مشغول کار بر روی یک بازی حیرت انگیز است که این بازی در ژانر اکشن-ماجراجویی است و طرفداران بازی‌های قدیمی به این مدل بازی ها علاقه بسیاری دارند. مد نظر داشته باشید که این بازی مبارزه و المان‌های داستانی بسیاری دارد و بسیار مهیج است.

توجه داشته باشید که ژانر این بازی مهیج و ترسناک است. علاوه بر این که این یک بازی ترسناک است، قرار است تجربه‌ای وسیع را نمایش دهد.» تویاما معتقد است که برعکس بازی‌های قبلی‌اش، در صدد است تا جدیدترین اثر خود را بر روی اکثر پلتفرم‌های ممکن ارائه نماید. تویاما بیان می کند که «پلتفرم پایه‌ی ما برای توسعه‌ی بازی مذکور pc است، ولی قصد داریم که آن را روی بیشترین پلتفرم‌های ممکن انتشار دهیم. »

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *