بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پرفروش ترین بازی سونی سال ۲۰۲۰ بود

یکشنبه 29 فروردین , 1400

پلی استیشن طی یک سال گذشته شاهد انتشار بازی‌های فرست پارتی زیادی بوده است. از The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima گرفته که حکم اختتامیه پلی استیشن ۴ را داشتند، تا Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که یکی از آغازگران دوران پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پرفروش ترین بازی سونی سال 2020 بود

حالا گزارشی از فروش این بازی‌ها منتشر شده که شاید تعجب شما را برانگیزد. کمپانی NPD Group که آمار فروش بازار آمریکا را دنبال می‌کند، به تازگی از پرفروش‌ترین بازی‌های مارچ ۲۰۲۱ رونمایی و همزمان با آن، لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ۱۲ ماه گذشته را هم به‌روزرسانی کرد. نام‌های بالای لیست همان‌هایی هستند که انتظارش را داریم، یعنی Call of Dutyها و Maddenها. اما به طرز جالبی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در نگاه اول این آمار چندان هم دور از ذهن نیست. به هر حال اسپایدرمن از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۸ با اختلاف یکی از موفق‌ترین بازی‌های سونی از نظر تجاری بوده است. اما چیزی که این دستاورد را جالب می‌کند این است که مایلز مورالز به عنوان یک بازی کوچک‌تر و جمع و جورتر توانسته بیشتر از Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 بفروشد.

درست است که مایلز مورالز روی دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه شده و این عامل احتمالا به فروشش کمک کرده است، اما The Last of Us Part 2 قطعا بزرگ‌ترین و هایپ شده‌ترین بازی پلی استیشن در سال گذشته بود و علی‌رغم تمام حواشی‌اش همچنان توانست فروشی بسیار خوب داشته باشد. تازه آن بازی نسبت به Marvel’s Spider-Man: Miles Morales چند ماه بیشتر در بازار موجود بوده است.

در هر صورت شکی نیست که سونی از ۲۰۲۰ خود راضی است. علی‌رغم اخبار عجیب و بعضا مایوس‌کننده‌ای که در روزهای اخیر شنیده‌ایم، سونی همچنان روند خوبی را با بازی‌هایش دنبال می‌کند و با امثال Ratchet & Clank: Rift Apart و Horizon: Forbidden West قطعا حرف‌های زیادی خواهد داشت.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *