تریلر جدید بتمن-نینجا ، خوشتیپ ترین بتمن

اگر طرفدار دنیای دی سی هستید و با دیدن فیلم “لیگ عدالت” اوقاتتان تلخ شده ، با دیدن تیزر جدید انیمیشن (انیمه) در حال ساخت بتمن نینجا احتمالا حال و هوای شما هم بهتر خواهد شد. “بتمن نینجا” شامل چندین کاراکتر قدیمی این فرانچایز از جمله ، “جوکر” ، “هارلی کویین” و رابین می باشد. داستان هم از این قرار است که بتمن و مابقی ابرقهرمانان این فیلم به طور تصادفی به زمان قدیم و در ژاپن نقل مکان میکنند ، و بتمن در صدد پیدا کردن راهی برای جلوگیری از نقشه جوکر و دار و دسته ش که احتمالا منجر به تغییر آینده در آن کشور (ژاپن) میشود ، است.

کمپانی “برادران وارنر ژاپن” و “بخش سرگرمی برادران وارنر” برای بار اول این انیمه را در ماه اکتبر دقیقا چند روز قبل از مراسم “کامیک کان” نیویورک معرفی کردند. این انیمه توسط “جامپی میزوساکی” که وی را بیشتر به خاطر تولید و تهیه انیمه معروف “ماجراجوی عجیب جوجو” و بخش تکنیکال انیمیشن بازی های محبوب “مگامن” (البته بیشتر در ژاپن) میشناسیم بر عهده دارد.

هرچند که چهره نام آشنای اصلی که پشت قضیه ساخت “بتمن نینجا” وجود دارد آقای “تاکاشی اوکازاکی” خالق بازی “افرو سامورای” است ، طرفداران بازیهای کامپیوتری احتمالا این بازی را با توجه به درجه سختی عجیب و غریب و همچنین باس فایت های فوق العاده و گرافیک “سل شید” چشم نواز آن در نسل قبل کنسول ها به خوبی به اد دارند ، آقای “اوکازاکی” وظیفه طراحی شخصیت های این انیمه که برگرفته از محبوب ترین شخصیت های کمیک های “دی سی” هستند را به عهده دارد.

تمام شخصیت های انیمه مانند “جوکر” ، “هارلی کویین” و حتی “آلفرد” از نو طراحی شده اند تا شکل و شمایلی شبیه به نینجا ها و سامورایی ها و اسطوره های ژاپنی پیدا کنند که ما هرگز از آنها ندیده ایم ، شاید در ابتدای ماجرا این مساله کمی ناجور به نظر برسد اما شکی نیست که شکل و شمایل جدید برای انها بسیار فوق العاده خواهد بود.

انیمه “بتمن نینجا” در سال ۲۰۱۸ در ژاپن اکران خواهد شد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *