مجموعه تلویزیونی بت وومن

سریال بت وومن با فصل دوم باز می گردد

سریال بت وومن که با عنوان سریال زن خفاش نیز شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمان آمریکایی است که توسط شخصی به اسم کارولین دریس ساخته شده ‌است. زن خفاش به اصطلاح ضعیف تر از آخرین برنامه تلویزیونی CW بود. بعد از یک شروع ضعیف ، فصل ۱ به عنوان یک تماشای کاملاً ساخته شده و جذاب به کار خود پرداخت. بت وومن بر می گردد، اما با یک شخصیت بسیار جدید و  کاملا متفاوت در فصل دوم ظاهر می شود . فصل ۲ سریال بت وومن در اوایل سال جاری تمدید شد و به نظر می رسید که بتومن بالاخره به موفقیت خود ادامه می دهد. با این حال ، چند ضربه گیر سرعت را تهدید کرد که برای مدتی کار را متوقف می کند.

فصل دوم سریال زن بت وومن

داستان سریال سریال بت وومن یا همان زن خفاش درباره زن جوانی است بنام کیت کین (این نقش را روبی رز بازی کرده است). زن خفاشی قصد دارد که عدالت اجتماعی را برقرار نماید. اما در ادامه داستان بتمن به طرز عجیبی ناپدید می شود و این شهر گاتهام است که در یاس و ناامیدی فرو می رود. در این حین جیکوب کین و نیروهای نظامی اش به اداره شهر گاتهام مشغول می شوند. تا این که دختر کین (بت ومن) که برای جنگ های خیابانی آموزش دیده و از مهارت خوبی برخوردار است، برای کمک به مردم به شهر گاتهام بر می گردد.

 با توجه به تعطیلی تولید در هالیوود ، سریال زن خفاش فصل اول از سفارش ۲۲ قسمته خود به دو قسمت خاتمه داد.

وبی رز در اواسط ماه مه سریال را ترک کرد و از آن پس در فصل ۲ جاویسیا لزلی به جای او به عنوان زن خفاش انتخاب شد – نه برای بازی در نقش کیت کین، بلکه برای ایفای نقش یک شخصیت اصلی به نام رایان وایلدر.

خوب است بدانید که در فصل دوم سریال بت وومن کامروس جانسون (لوک فاکس) و نیکول کانگ (مری همیلتون) همانند فصل اول دارای نقش اصلی هستند  آنها به رایان وایلدر کمک می کنند تا جای خود را به عنوان بت وومن جدید پیدا کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *