بخش تلویزیونی مارول تعطیل می‌شود

شنبه 23 آذر , 1398

مارول گفته است که می‌خواهد بخش تلویزیونی‌اش را تعطیل کند تا تولیدات تلویزیونی‌اش زیر نظر بخش استودیو مارول و کوین فایگی قرار بگیرد. می‌دانیم که جف لوب رییس بخش تلویزیونی مارول می‌خواهد بخش تلویزیونی مارول را برای همیشه ترک کند. راستش بعد از انتشار این خبر هیچ کس نمی‌دانست قرار است چه بر سر این بخش بیاید. حالا ورایتی با استناد بر منابع نزدیکش گفته که مارول دیگر نمی‌خواهد سریال تلویزیونی جدید بسازد و فعلا ساختن تمامی سریال‌های آینده بخش تلویزیونی‌اش را متوقف کرده است.

مشخصا این تصمیم، تصمیم چندان آسانی نیست. در مورد اینکه عاقبت کارکنان این بخش چه خواهد شد باید گفت که معاون ارشد تولیدات بخش تلویزیونی مارول کریم زریک به همراه تیمش به مارول استودیو ملحق می‌شوند.

مارول

زریک فعلا دارد روی آخرین سریال‌های بخش تلویزیونی مارول نظارت می‌کند و جف لوب هم تا پایان این فرایند انتقال تیم در سمتش باقی خواهد ماند.

البته این کار چندان هم دور از انتظار نبود. ورایتی شهریورماه همین امسال در خبرهایش گفته بود که این بخش مشکلاتی دارد و سریال‌های جدید مارول را قرار است مارول استودیو بسازد. مهرماه امسال هم کوین فایگی رییس مارول استودیو به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب شد. کوین فایگی طراح اصلی دنیای سینمایی مارول است و هم‌زمان که دارد مقامش ارتقا پیدا می‌کند از آن طرف نقش جف لوب را کم‌رنگ‌تر می‌کند.

فعلا تنها سریالی که دارد توسط بخش تلویزیونی مارول تولید می‌شود سریال Helstrom (هل استروم) است که برای شبکه هولو (Hulu) تهیه می‌شود. قبل از این ساخت سریال Ghost Rider که آن هم برای شبکه هولو بود توسط خود این شبکه لغو شد. بقیه سریال های مارول هم یا کارشان تمام شده است یا ادامه پخش‌شان لغو شده است. البته همکاری شبکه Hulu و مارول برای ساختن چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه ادامه پیدا می‌کند. این سریال‌ها عبارتند از سریال  M.O.D.O.K، سریال  Hit-Monkey، سریال  Howard the Duck، سریال Tigra and Dazzler Show و سریال  The Offenders . البته هفته گذشته خبرهایی از جدا شدن شورانر سریال Tigra and Dazzler Show به گوش رسید. گویا او به خاطر اختلاف نظر از تیم جدا شده است. ولی مارول به کارش ادامه خواهد داد و یک شورانر جدید استخدام خواهد کرد.

شما در مورد سریال‌ های مارول استودیو چه نظری دارید؟ به نظرتان آینده این سریال‌ ها چه می‌شود؟

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *