بدلکار معروف سریال Aquaman حالا در سریال The Lord of the Rings آسیب دیده است.

پنج‌شنبه 1 اسفند , 1398

بدلکاران افراد دوست‌داشتنی‌ای هستند. آن‌ها خودشان را به خطر می‌اندازند تا حرکات سخت و ریسکی انجام دهند حتی اگر قرار باشد این حرکات تماما به اسم یک نفر دیگر تمام شود و اصلا دیده نشوند. یکی از این بدلکاران دوست داشتنی الیسا کادول است.

او که الان در حال بدلکاری برای سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) است حین انجام تمرینات قبل از فیلمبرداری از ناحیه سر کمی آسیب دیده است. او وقتی که در یک مخزن آب شیرجه زد سرش به پیک پیچ داخل مخزن خورده و خراش دیده است. این اتفاق در حالی افتاده که سریال ارباب حلقه ها در استودیو Kumeu Film حوالی شهر اوکلند در نیوزیلند دارد فیلمبرداری می‌شود.

البته عوامل فیلم به سرعت او را به بیمارستان بردند و الان گفته می‌شود که حال او خوب است. شرکت آمازون هم در این باره بیانیه‌ای در روزنامه نیوزیلند هرالد منتشر کرده است که نشان بدهد چقدر برای کارکنانش ارزش قائل است:

بدلکار سریال The Lord of the Rings

یکی از بااستعدادترین بدل‌کاران ما حین تمرین آسیب دید و روی سرش خراش خورد. ما او را فوراً به بیمارستان بردیم و متخصص مربوطه هم او را معاینه کرد. این بدلکار خیلی زود برای استراحت به منزل فرستاده شد. حالا با خوشحالی می‌توانیم بگوییم که حالش کاملاً خوب است. او به‌زودی به تیم تولید سریال ملحق می‌شود.

سلامتی و ایمنی بازیگران و کارکنان فیلم برای ما بیشترین اولویت را دارد. ما هم اکنون داریم علل حادثه را بررسی می‌کنیم چون می‌خواهیم مطمئن باشیم که کارمان با بالاترین درجه از ایمنی پیش خواهد رفت.

بدلکاری های الیسا کادول

الیسا کادول پیش از این در آثار درخشان دیگری هم حضور داشته است. او در فیلم Aquaman (آکوامن) بدلکار نیکول کیدمن بود و در فیلم The Shallows هم به جای بلیک لایولی کارهای خطرناک انجام می‌داد. به جز این او بازیگر هم هست و اولین نقش مهمش هم شخصیت نیتارا در فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) است. پس تعجبی ندارد که آسیب دیدن الیسا کادول همه را نگران کند و آمازون برایش بیانیه منتشر کند.

سریال ارباب حلقه ها قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون پخش شود و بسیاری از افراد این سریال را جایگزینی برای سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) می‌دانند. بنابراین طبیعی است که این سریال و عواملش کاملا زیر ذره‌بین باشند.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *