براساس بازی Lost Judgment سریالی ساخته می شود

براساس بازی Lost Judgment سریالی ساخته می شود

امروزه ساخت فیلم و سریال اقتباسی از بازی‌های ویدئویی بسیار زیاد شده است، اما این چنین اقتباس‌هایی در ژاپن تازگی ندارند و به همین خاطر سریال Lost Judgment در دست ساخت قرار دارد. انتشارات Nikkan Gendai در ژاپن به این خبر اشاره کرده و سایت کوتاکو آن را ترجمه و در اختیار همه قرار داده است. بازیگر شخصیت اصلی این سریال تاکویا کیمورا (Takuya Kimura) خواهد بود که در هر دو بازی Judgment هم حضور داشت. یک منبع دیگر نیز به این اشاره کرده است که احتمالا یک فیلم سینمایی نیز از این بازی ساخته خواهد شد.

تولید این سریال برعهده کمپانی Asahi Television قرار دارد که یعنی احتمالا در خارج از ژان پخش نخواهد شد. البته اگر این سریال بتواند در ژاپن به موفقیت دست پیدا کند و بینندگان به خوبی از آن استقبال کنند، احتمال پخش در دیگر کشورها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر این سریال Sabakarezaru نام دارد که به معنی «قضاوت نشده» (The Unjudged) است که به نام کامل بازی در ژاپن اشاره دارد: Lost Judgment: Unjudged Memory.

 

براساس بازی Lost Judgment سریالی ساخته می شود

 

به نظر می‌رسد که داستان سریال شامل تحقیق یاگامی در مورد یک حادثه قلدری در دبیرستان می‌شود که در نهایت به خودکشی منجر شد. او با ادامه تحقیقات خود پرونده‌ای شامل رشوه سیاستمداران و یاکوزا ایجاد می‌کند. بدون شک چنین داستانی برای طرفداران سری بازی یاکوزا و Judgment آشنا بوده و به نظر می‌رسد که سریال به بازی‌ها وفادار خواهد بود.

 Judgment اسپین‌اف سری یاکوزا محسوب می‌شود که درباره کارآگاهی خسته و یک وکیل مدافع با گذشته‌ای تاریک است. گیم‌پلی و فضای بازی شباهت زیادی به فرانچایز یاکوزا دارد ولی به جای یک یاکوزای خفن و مهربان، تمرکز روی یک کارآگاه جوان است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *