برد پیت در فیلم جدید کارگردان Top Gun 2 حضور دارد

برد پیت در فیلم جدید کارگردان Top Gun 2 حضور دارد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوهای مختلف هالیوودی به‌دنبال خرید حقش پخش و تولید فیلم مسابقه‌ای جدیدی هستند. برد پیت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood قرار است در این فیلم بدون نام بازی کند و جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده گرفته است. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

ایرن کروگر که پیش از این به‌عنوان نویسنده با کوشینسکی در فیلم Top Gun: Maverick همکاری کرده بود و نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Dumbo، فیلم Ghost in the Shell و سه قسمت از فیلم Transformers را نیز بر عهده داشته،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مسابقه‌ای را بر عهده خواهد داشت. طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، استودیوهای متعددی از جمله پارامونت، MGM، سونی پیکچرز، یونیورسال و سرویس‌های استریمی چون نتفلیکس، اپل و آمازون به‌دنبال خرید حق پخش این فیلم هستند.

 

برد پیت در فیلم جدید کارگردان Top Gun 2 حضور دارد

 

حتی گفته می‌شود دیزنی که معمولا در چنین رقابت‌هایی شرکت نمی‌کند، نیز به‌دنبال دریافت حق تولید و پخش این فیلم مسابقه‌ای است. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه گفته‌اند که لوئیس همیلتون، قهرمان بریتانیایی مسابقات فرمول یک نیز در این پروژه حضور دارد. پیت و کوشینسکی پیش از این برای ساخت یک فیلم مسابقه‌ای تلاش کرده بودند. در سال ۲۰۱۳ کوشینسکی وظیفه کارگردانی فیلم Go Like Hell را بر عهده گرفت که برد پیت و تام کروز قرار بود در آن حضور داشته باشند.

درنهایت این پروژه به فیلم Ford v. Ferrari تبدیل شد که جیمز منگولد به‌عنوان کارگردان و کریستین بیل و مت دیمون به‌عنوان بازیگر در آن حضور داشتند. هالیوود هرگز علاقه خود به ساخت فیلم‌های مسابقه‌ای را از دست نداده است. دراین‌میان استیو مک‌کوئین که شیفته موتورسواری و ماشین سواری بود، شاید بیش از هر بازیگری برای بازی در چنین آثاری شهرت پیدا کرده بود. در سال‌های اخیر فیلم Rush به کارگردانی ران هاوارد نتوانست در زمان اکران خیلی مورد توجه قرار بگیرد و پس از آن دیده شد، اما فیلم Ford v Ferrari در سال ۲۰۱۹ توانست عملکرد درخشانی در گیشه و رقابت اسکار داشته باشد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *