زمان پخش فصل سوم سریال A Discovery of Witches مشخص شد

زمان پخش فصل سوم سریال A Discovery of Witches مشخص شد

سریال A Discovery of Witches قرار است در فصل سوم به پایان برسد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پایانی سریال کشف جادوگران مشخص شده است. به‌تازگی اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال A Discovery of Witches منتشر شده است که در طول این تریلر شاهد نمایش بخش‌هایی از اتفاقات فصل پایانی این سریال فانتزی هستیم که حالا دایانا و متیو قرار است صاحب فرزند شوند و مشخصا گروه‌های جادوگری و خون آشامی به مخالفت از آن بلند خواهند شد.

همچنین فصل سوم سریال A Discovery of Witches که انتظار می‌رود در ۱۰ قسمت تولید شده باشد، در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) از Sundance Now ،Shudder و AMC+ پخش خواهد شد. ترزا پالمر در نقش دایانا بیشاپ، متیو گود در نقش متیو کلیرمونت، ادوارد بلومل، لوئیز بریلی، مالین بوسکا، عایشه هارت، اوون تیال، الکس کینگستون و والری پتیفورد از جمله بازیگرانی هستند که در سریال A Discovery of Witches حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

زمان پخش فصل سوم سریال A Discovery of Witches مشخص شد

 

سریال A Discovery of Witches اقتباسی از رمان‌های سه‌گانه All Souls trilogy اثر دبورا هارکنس است و رمان A Discovery of Witches، اولین رمان این مجموعه است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. کتاب دوم این مجموعه Shadow of Night نام دارد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در ادامه کتاب The Book of Life در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. فصل سوم کشف جادوگران براساس کتاب The Book of Life تولید شده که سومین و آخرین کتاب آن نیز محسوب می‌شود.

دایانا بیشاپ یک دانشمند جوان از نوادگان جادوگران است که در آکسفورد زندگی می‌کند. در همین حال متیو کلیرمونت به‌دنبال یافتن راه حلی برای جلوگیری از انقراض نسل تمامی موجودات فراطبیعی روی زمین است. زمانی‌که دایانا به‌طور تصادفی یک کتاب طلسم شده را احضار می‌کند، او باید واقعیت خود را بپذیرد و در ادامه عاشق یک خون آشام با سن ۱۵۰۰ سال می‌شود که این رابطه در قوانین بین جادوگران و خون آشام‌ها ممنوع است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *