انیمیشن Metal Men توسط کارگردان بزرگی ساخته می شود

انیمیشن Metal Men توسط کارگردان بزرگی ساخته می شود

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، روی کلمنتس و جان ماسکر، انیمیشن‌سازهای بزرگ آثار تحسین شده‌ای مانند پری دریایی کوچولو، علاالدین و سیاره گنج، یک بار دیگر با همکاری یکدیگر انیمیشن می‌سازند. اثر جدید آن‌ها متعلق به وارنر و اقتباسی از کامیک‌های DC خواهد بود. این دو کارگردان بسیار بزرگ که همکاری آن‌ها بارها به ساخت آثاری ارزشمند منتهی شده، اینبار با سلست بلارد، نویسنده‌ی Space Jam: A New Legacy وارد یک تیم شدند تا انیمیشن The Metal Men را خلق کنند. کلمنتس و ماسکر موفقیت‌های به‌خصوصی را برای دیزنی به ارمغان آوردند و حالا براساس یکی از قدیمی‌ترین آثار دی سی برای وارنر انیمیشن می‌سازند.

آن‌ها ایده‌ی اصلی داستان انیمیشن The Metal Men را به وارنر ارائه دادند و ظاهرا اثر مورد بحث را هم تهیه‌کنندگی و هم کارگردانی خواهند کرد. ضمنا کرگ پک یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود و الیسون ابیت، تهیه‌کننده‌ی سابق آثاری همچون غول آهنی و عروس مرده که هم‌اکنون به‌عنوان رئیس گروه انیمشن‌سازی وارنر فعالیت می‌کند، وظیفه‌ی هدایت این پروژه را برعهده خواهد داشت.

 

انیمیشن Metal Men توسط کارگردان بزرگی ساخته می شود

 

انیمیشن The Metal Men در اصل اقتباسی از داستان‌های ابرقهرمانی DC Comics نوشته‌ی رابرت کانیر و راس اندرو در سال ۱۹۶۲ میلادی است؛ قصه‌ای درباره‌ی یک دانشمند نابغه به نام ویلیام مگنوس و شش ربات فوق پیشرفته‌ی‌ ساخت او که قدرت و شخصیت آن‌ها با فلز به کار رفته در ساختار هر یک از آن‌ها ارتباط دارد. این ۶ ربات از طلا، آهن، سرب، قلع، جیوه و پلاتین ساخته شدند.

این گروه که در دهه‌ی ۱۹۶۰ آثار اختصاصی خود را در کامیک‌های دی سی داشتند، در دهه‌های بعدی نیز بارها و به اشکال گوناگون در سایر آثار دنیای DC ظاهر شدند. لحن داستان‌های The Metal Men به‌صورت مداوم از کمدی تا غم‌انگیز در حال تغییر است و شخصیت‌های داستان مدام در حال فرار از دست مأموران دولتی یا حتی قاتلان روباتیک هستند.

قهرمان‌های داستان Metal Men در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ در مجموعه انیمیشن‌های مختلفی ظاهر شدند و وارنر در مقاطع مختلفی در تلاش بود تا با همکاری لارن شولر دانر، تهیه‌کننده‌ و جف جانز، نویسنده‌ی فیلم‌های X-Men و بری سونفیلد، کارگردان فیلم Men in Black، نسخه‌ی لایو اکشن The Metal Men را بسازد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *