بررسی تریلر فیلم جنگ بینهایت (بخش دوم)

سخن های “کوین فایگی” را بیاد بیاورید که عنوان کرد ثانوس در همان لحظات ابتدایی فیلم جنگ بینهایت ثابت می کند  که بهترین ویلن دنیای سینمایی مارول است.

در این سکانس جنازه های ازگاردیان را مشاهده می کنیم.

“بلک اوردر” نیز “لوکی” را محاصره کرده است.

و ثانوسی که سنگ بینهایت را از لوکی گرفته است.

بنظر میرسد لوکی آن را همینطوری به ثانوس نمی دهد شاید عجیب باشد ولی ثانوس لوکی را تهدید می کند که ثور را خواهد کشت (گرفتن سر ثور توسط ثانوس در تریلر)!

احتمالا ثانوس در این سکانس لوکی را بخاطر این کارش می کشد و این منظور کوین فایگی را خوبی می رساند! کشتن ازگاردی ها و یکی از بزرگترین و بهترین ویلن های دنیای سینمایی مارول توسط ثانوس!

مشخص نیست چه اتفاقی بر سر والکری و هایمدال و بقیه افراد فرعی مهم می افتد اما می دانیم که ثور زنده می ماند و به محافظین کهکشان می پیوندد!

در سکانس بعد محافظ یا همان شیلد واکاندا را مشاهده می کنیم که طبق سکانس های بعد بنظر نمی رسد مدت زیادی را دوام بیاورد.

در سکانس بعد استار لرد را میبینیم که در سیاره تایتان در حال مبارزه است.

هنوز دلیل آمدن آنها به این سیاره مشخص نیست اما به گفته ی رسانه ها طبق سکانس بعد که دکتر استرنج اسیر ابونی ماو یکی از اعضای بلک اوردر می شود و آنها را به سیاره ی تایتان می برد.

آنها یعنی آیرون من، اسپایدرمن، دراکس، استار لرد و احتمالا گامورا به قصد نجات دکتر استرنج به تایتان می روند و احتمالا در آنجا اسپایدرمن با دکتر استرنج آشنا می شود.

در سکانس های بعد شاهد بحث بر انگیز ترین بخش های تریلر هستیم.

ثانوس که بنظر در سیاره تایتان قرار داره اشاره به فردی نامعلوم ولی به احتمال زیاد تونی استارک میکند و میگوید:

امیدوارم اونها تو رو بخاطرشون بیارن…

تونی استارک در سکانس بعد به تصویر کشیده میشود که زره اش تا حدودی نابوده شده و بنظر می رسد زخمیست، و در سکانس بعد نیز ثانوس به همان فرد نامعلوم (احتمالا تونی استارک) حمله می کند.

آیا این سکانس مرگ تونی استارک است؟ آیرون من قدرت ایستادگی در برابر دو سنگ (یا شاید بیشتر) بینهایت را دارد؟

مگر می شود تریلر جنگ بینهایت را دیده باشید و این سوال برایتان پیش نیامده باشد که کاپیتان آمریکا چگونه می تواند در مقابل ثانوس ایستادگی کند؟

به سراغ کامیک برویم در کامیک گانتلت بینهایت, ثانوس با یک حرکت سپر کپ را تکه تکه و در یک حرکت دیگر خود کاپیتان آمریکا را می کشد! انگار نه انگار که وی کاپیتان آمریکا بوده است!

در دنیای سینمایی مارول حد قدرتی که از وی دیده ایم مانع از بلند شدن هلیکوپتر بوده است و این حرکت از وی در این سکانس اقدام خیلی خیلی بزرگ برای وی است که احتمالا راز بزرگی بر پس این سکانس وجود خواهد داشت.

در مورد ناپدید و ظاهر شدن سپر کاپیتان در این سکانس باید گفت سپر وی از جنس و تکنولوژی لباس بلک پنتر است و این قابلیت را دارد که به یک باره ظاهر یا ناپدید شود مانند لباس بلک پنتر.

نکته ی دیگر احتمال در اختیار بودن سنگ روح توسط کپ در این سکانس است که بسیار بعید می باشد.

زیرا در اختیار داشتن یک سنگ بینهایت نیاز به یک شی یا یک واسطه قوی دارد که ما در تریلر ها چیزی در کنار وی نمی بینیم.

در سکانس پایانی اسپایدرمن را میبینیم که در حال پرش از روی شهاب سنگ هاییست که در واقع قطعه هایی از ماه هستند که ثانوس آنها را به سمت آیرون من، استارلرد، دراکس، گامورا و خود اسپایدرمن پرتاب خواهد کرد!!!

بنظر میرسد این زره آیرون من به کمک تکنولوژی واکاندا ساخته شده باشد زیرا همانگونه که در تی وی اسپات منتشر شده دیدیم لباس وی مانند لباس بلک پنتر همیشه در کنار وی خواهد بود.

البته نباید تونی استارک را دست کم گرفت. شاید خود استارک با استفاده از تکنولوژی نانو توانسته باشد قدرت ،جهش و سرعت آن را افزایش دهد.

در فیلم جنگ بینهایت قرار است شاهد شخصیت متفاوتی از کاپیتان آمریکا باشیم. وی در فیلم جنگ داخلی لوگوی انتقامجویان را از روی لباس خود برداشت و حال ستاره ی لباسش و همچنین ماسکش را برداشته است.

مشخص است که به همراه سپر جدیدش هویت جدیدی خواهد داشت و بخاطر باکی و عقیده اش از دولت آمریکا فراریست.

بلک ویدو نیز با تغییر ظاهر، خود را از دیدگان پنهان کرده است.

دیگر برای همه مشخص است شخصی که درون هالک باستر قرار دارد بروس بنر است. مشخص است که وی برای مدت زمان زیادی درون این هالک باستر نخواهد بود و به زودی تبدیل به هالک خواهد شد.

تبدیل شدن وی به هالک طبق پرومو های منتشر شده یکی از جذاب ترین بخش های فیلم خواهد بود که ترجیح میدهیم آن را خودتان در فیلم ببینید!

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *