حقایقی درباره برنامه ی استریم جدید شرکت دیزنی

سه‌شنبه 16 اردیبهشت , 1399

استریم جدید شرکت دیزنی، دیزنی پلاس نام گرفته است. این شبکه قطب آنلاین سرگرمی است که شرکت دیزنی برای پخش تقریبا هر آنچه تولید می کند آن را ایجاد کرده و در حال حاضر این شبکه توانسته است در مدتی بسیار کم تبدیل به یک مگاهیت شود و نظر بسیاری از کاربران و علاقه مندان به دنیای سینما را به خود جلب کند. دیزنی پلاس نمایش ها و فیلم هایی از تولیدات کمپانی های مختلف زیرمجموعه ی دیزنی از جمله جنگ ستارگان، مارول و پیکسار و همه فیلم ها و انیمیشن های خانوادگی که خود دیزنی آن ها را ساخته است پخش می کند، به علاوه سری های جدیدی از سریال های پرمخاطب مانند سیمپسون ها را در دست تولید دارد.

در روز های گذشته دیزنی پلاس  Star Wars fandom Monday را منتشر کرد و زمان اکران و انتشار Star Wars: The Rise of Skywalker را نیز سه ماه زودتر از تاریخ قبلی اعلام کرده است، این بدان معناست که دیزنی پلاس اکنون در حال پخش تمام نه فیلم حماسی به اصطلاح Skywalker است. این استریم جدید شرکت دیزنی همچنین در حال به انجام رساندن پروژه های دیگری با محوریت جنگ ستارگان نیز هست. اولین بخش از سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: The Clone Wars Monday در حال پخش است و نخستین فیلم مستند در مورد پشت صحنه سریال The Mandalorian با نام Disney Gallery: The Mandalorian را نیز در بین ویدیوهای منتشر شده ی این شبکه می توان دید.

برنامه های جنجالی استریم جدید شرکت دیزنی

Rise of Skywalker جدیدترین فیلمی است که تاریخ پخش آن در جریان اکران از دیزنی پلاس در طول همه گیری های کرونا ویروس جلو کشیده شده است. از آنجا که اقدامات قرنطینه در کشورهای مختلف باعث شده سینماها بسته شود و خانواده ها بیش از پیش برای سرگرم شدن در خانه به شبکه های آنلاین روی آورده اند، استریم جدید شرکت دیزنی تغییر ماهیت داده است و Disney آن را به بخشی بزرگتر و اساسی تر از چرخه های اکران فیلم های بزرگ خود تبدیل کرده است.

در راستای این تغییر ماهیت شرکت دیزنی سرعت انتشار فیلم های جدیدش را نیز در این استریم افزایش داده است. دیزنی هر دو انیمیشن معروف امسال یعنی Frozen 2 و Pixar’s Onward را در همان ابتدای اکران در دیزنی پلاس نیز منتشر کرد. Frozen 2 در اواسط ماه مارس، سه ماه زودتر از تاریخ اولیه ی اکران خود، وارد سینماها شد و حدود یک ماه بعد نیز در استریم جدید شرکت دیزنی نمایش داده شد.

حقایقی درباره برنامه ی استریم جدید شرکت دیزنی

دیزنی همچنین در حال ایجاد تغییراتی است تا بتواند فیلم های سینمایی خود را نیز در دیزنی پلاس اکران کند. تاکنون، این اتفاق فقط برای فیلم Artemis Fowl که یک فیلم تخیل علمی تخیلی مبتنی بر یک سری محبوب از کتاب های بزرگسالان است، رخ داده است.  این فیلم آخرین بار قرار بود در ۲۹ ماه مه به سینماها برود. در عوض، Disney تصمیم گرفته است آن را به یک فیلم اصلی دیزنی پلاس تبدیل کند که از تاریخ ۱۲ ژوئن در استریم جدید شرکت دیزنی پخش می شود.

منبع: cnet.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *