مارول و دیزنی پلاس ساخت سریال چه می شود اگر… را از سر می گیرند

دوشنبه 15 اردیبهشت , 1399

کالیفرنیا از ۱۸ مارس به دلیل شیوع کرونا ویروس حالت قرنطینه را برای ساکنانش فعال کرده است. از آن زمان استودیوهای بزرگ مجبور شده اند که ساخت پروژه های خود را به حالت تعلیق در بیاورند. با این حال، استودیوها هنوز از راه دور روی بسیاری از پروژه ها کار می کنند، از جمله ی این پروژه ها می توان به ساخت سریال “چه می شود اگر…” توسط کمپانی های مارول و دیزنی به شکل مشترک اشاره کرد.

رئیس پروژه ی این سریال، استفان فرانک در پاسخ به خبرگذاری ها، فاش کرد که با وجود استودیوی والت دیزنی در Burbank، پروژه های خود را تعطیل کرده است، اما همچنان از خانه به کار روی این سریال انیمیشن ادامه می دهند. فرانک گفت: “من معمولاً در طول روز در اسشتودیوی خانگی ام کار می کردم و برای ویرایش کارها به شرکت Disney می رفتم اما در حال حاضر تمام کارها از خانه رهبری می شود.” سازندگان انیمیشن های دیزنی با خیال راحت توانسته اند محیط کار خود را به منازلشان منتقل کنند تا هم از شر کرونا رهایی یابند و هم پروژه را تکمیل کنند.

حواشی ساخت سریال “چه می شود اگر…”

فرانک همچنین اظهار داشت با اینکه ساخت سریال “چه می شود اگر…”  در مرحله ی مناسبی است اما بسیاری از پروژه های دیگر کمپانی اینقدر خوش شانس نیستند، زیرا برخی از آنها دچار وقفه شده اند.همه اینها به معنای واقعی کلمه طی چند روز اتفاق افتاد. متأسفانه میشنویم که بسیاری از پروژه های کمپانی دیزنی مجبور به تغییر تاریخ اکران خود نیز شده اند، اما تعداد نسبتاً زیادی از افراد دخیل در کار تولید انیمیشن از خانه کار خود را ادامه می دهند. “

یکی از استودیوهای دخیل در ساخت سریال “what if…” شرکت اسکوییز است که از کبک کانادا به ساخت این سریال کمک می کند. این استودیو برای فصل اول پنج قسمت از ده قسمت را موشن گرافی کرده است که هنوز تاریخ رسمی برای انتشار در دیزنی پلاس ندارد اما انتظار می رود تابستان آینده اولین فصل آن آغاز شود.

مارول و دیزنی پلاس ساخت سریال "چه می شود اگر..." را از سر می گیرند

فصل یک سریال “what if…” از ده قسمت تشکیل شده و داستانهای متفاوتی را در جهان سینمایی مارول دنبال می کند بدون اینکه به هیچ یک از کانون های تئاتری و اکشن موجود در Disney + Canon تأثیر بگذارد. قسمت اول این سؤال را خواهد پرسید ، “چه خواهد شد اگر پگی کارتر اختیارات Super Soldier Serum را بدست آورد و استیو راجرز خودش باقی بماند، اما لباس زره ای از نوع مرد آهنی توسط هوارد استاک برایش طراحی شود؟”

داستان های دیگری که در نظر گرفته شده اند احتمالا شامل محبوب ترین زامبی های Marvel می شوند که در این قسمت ها برخی از افراد گروه انتقام جویان با شخصیت هایی که زامبی شده اند از جمله کاپیتان آمریکا می جنگند. بر اساس تصاویری که قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود، ما همچنین می بینیم که به نظر می رسد T’Calla (پلنگ سیاه) به عنوان پیتر کوئل (Star-Lord) در سریال ‘what if..” حاضر است.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *