مارک روفالو هنوز به ساختن فیلمی راجع به هالک علاقه مند است

یکشنبه 14 اردیبهشت , 1399

وقتی آخرین بار او را در Avengers: Endgame دیدیم، به نظر می رسید که بروس بانر (مارک روفالو) به نقطه ی اوج خود رسیده است. او بانر را با هالک ادغام کرده بود تا “بهترین دوگانگی موجود” را نشان دهد، اما به نظر می رسد زمان روفالو به عنوان قهرمان سبز تمام نشده است. هالک از جمله شخصیت های موجود در کتاب های کمیک مارول است که در واقع درباره ی دکتر جوانی است که می تواند به یک موجود سبز و نیرومند به نام هالک تبدیل شود. هالک در بعضی از فیلم های Marvel نیز دیده شده است. به نظر می رسد احتمال ساختن فیلمی راجع به هالک وجود دارد.

در مصاحبه اخیر با واریته، روفالو ساختن فیلمی راجع به هالک را که مدتها قبل توسط هواداران مجموعه فیلم های مارول پیش بینی می شد را تایید کرد. از نظر فنی، این شخصیت در فیلم The Incredible Hulk در سال ۲۰۰۸ با بازی ادوارد نورتون در سال ۲۰۰۸، یک فیلم مشخص و انفرادی داشته است، اما از زمانی که مارک روفالو در سال ۲۰۱۲ در سری فیلم های انتقام جویان این نقش را به دست آورد، طرفداران منتظر فیلم جدیدی از هالک با بازی این بازیگر هستند.

زمانی که از او درباره ی ساخت فیلم جدید هالک سوال شد، پاسخ داد: ایده ای وجود دارد که فکر می کنم واقعاً جالب باشد. ما هرگز واقعاً زندگی شخصی هالک را دنبال نکرده ایم. او همیشه به یکی از شخصیت های دوگانه اش وابسته است. جالب خواهد شد که فیلمی ساخته شود تاهمه خلاء های مربوط به اتفاقاتی که برای او در بین این همه فیلم رخ داده را پر کند.

مارک روفالو هنوز به ساختن فیلمی راجع به هالک علاقه مند است

قصد شرکت مارول برای ساختن فیلمی راجع به هالک

هواداران خوشحال می شوند که فیلمی از هالک به شکل خاص با بازی رافالو ببینند، به خصوص که تاکنون فیلمی انفرادی در مورد شخصیت هالک وجود نداشته است که با استقبال خوبی روبرو شود. به گفته ی رافالو، امکان دارد دیگر هالک را در سری فیلم های انتقام جویان نبینیم و همین نیاز به ساختن فیلمی راجع به هالک  را برای طرفداران پررنگ تر می کند. مارول در حال حاضر درحال ساخت سریال  SheHulk برای شبکه ی استریم دیزنی پلاس است  و روفالو اظهار داشته است که بانر ممکن است در این سریال ظاهر شود. صحبت هایی در مورد حضور هالک  در She-Hulk وجود دارد. اگراین قضیه عملی شود، واقعاً جالب خواهد بود. در حال حاضر شرکت های مارول و دیزنی در حال رایزنی برای این مشکل هستند.

در حالی که آینده برای فیلم انفرادی هالک لزوماً درخشان نیست، علاقه روفالو نشانه ای از این است که قطعاً هنوز هم امکان ساختن فیلمی راجع به هالک است. این نخستین بار نیست که مارول به طور واپسگرا فیلمی را در بازه ی زمانی که قبلاً در MCU گذرانده شده است، می سازد. کاپیتان مارول ۲۰۱۹ در دهه ۱۹۹۰ اتفاق می افتد و فیلم جدید بیوه سیاه بعد از وقایع کاپیتان آمریکا ۲۰۱۶: جنگ داخلی زمان بندی شده است.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *