لایو اکشن جدید دیزنی در حال ساخت است

شنبه 13 اردیبهشت , 1399

در سال گذشته شرکت دیزنی تعدادی از انیمیشن ها و فیلم های پرطرفدار قدیمی خود را در قالب لایو اکشن دوباره تولید کرده است. اخیرا اخبار از تولید لایو اکشن جدید دیزنی خبر داده اند. در جدیدترین پروژه ی خود، Disney قصد دارد انیمیشن هرکولس را که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است، بازسازی نماید.

تهیه ی این لایو اکشن بر عهده ی جوئی و آنتونی روسو می باشد. این دو برادر از جمله سازندگان فیلم های انتقام جویان شرکت مارول هستند. همچنین به نظر می رسد در این فیبم دیو کالاهام نیز حضور داشته باشد و در نوشتن فیلم نامه ی جدید فیلم نقشی ایفا کند. کالاهام یکی از نویسندگان فیلمنامه های شانگ-چی و افسانه ی ده حلقه بوده است.

اطلاعات بیشتر درباره ی لایو اکشن جدید دیزنی

انیمیشن تولید شده در سال ۱۹۹۷، یک اقتباس بسیار کلی از داستان هرکولس (افسانه ای معروف یونانی) است. شخصیت اصلی داستان هرکولس نام دارد که پسر زئوس بوده و به خاطر نفرینی از کوه المپیا (محل زندگی خداهای یونانی) بیرون می آید و در بین انسان ها بزرگ می شود. با وجود اینکه هرکولس زندگی به عنوان یک انسان فانی را ادامه می دهد اما هنوز صاحب قدرت های ویژه ای بوده و از آن ها برای کمک به افزاد استفاده می کند. وی وارد روند داستانی می شود که در انتها او را به یک قهرمان واقعی تبدیل می کند. انیمیشن تولیدی با صداگذاری ها و آهنگ های جذابش در سال اکران بسیار موردتوجه قرار گرفت. هنوز هم بسیاری این انیمیشن را جزو بهترین تولیدات کمپانی وات دیزنی می دانند.

لایو اکشن جدید دیزنی

در حال حاضر پروژه ی ساخت لایو اکشن جدید دیزنی در مراحل اولیه  است و هنوز مسائلی مانند بازیگران، کارگردان و اینکه آیا در سبک موزیکال خواهد بود یا خیر مشخص نشده است. مدیران Disney company هنوز اعلام نکرده اند که قصد دارند این لایو اکشن را در سینماا اکران کنند یا این پروژه نیز مخصوص استریم دیزنی پلاس ساخته خواهد شد. البته شایعاتی از جانب مراجع آگاه وجود دارد که دیزنی قصد اکران عمومی این لایو اکشن را در سال های آینده دارد.

لایو اکشن های قبلی این کمپانی در سال های گذشته سود بسیاری را برای دیزنی به ارمغان آورده است. فیلم هایی مانند مالفیست، سیندرلا و کتاب جنگل میلیون ها دلار فروش جهانی داشته اند و آلیس در سرزمین عجایب، دیو و دلبر، علادین و شیرشاه توانسته اند حدود یک میلیارد دلار فروش داشته باشند. این شرکت همچنین بعضی از لایو اکشن های خود را در Disney plus که استریم پخش فیلم اختصاصی دیزنی است، انتشار داده است که از جمله ی آن ها می توان به دنباله ی لایو اکشن علادین و لیلو و استیچ اشاره کرد.

هرکولس تنها پروژه ی لایو اکشن دیزنی نخواهد بود و این شرکت در برنامه ی کاری خود انیمیشن های قدیمی دیگری مانند پیتر پن و سفیدبرفی را نیز برای تولید دوباره در نظر گرفته است. لایو اکشن های پینوکیو و گوژپشت نوتردام نیز در حال حاضر جزو دسته ی لایو اکشن جدید دیزنی هستند.

منبع: theverge.com

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

تعقیب

  1. […] (۷) لایو اکشن جدید دیزنی در حال ساخت استلایو اکشن جدید دیزنی در حال ساخت است گروه نرد استیشن nerd station […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *