بزودی سریالی براساس بازی Hunt: Showdown ساخته می شود

بزودی سریالی براساس بازی Hunt: Showdown ساخته می شود

اخیرا اعلام شده سرویس استریم بینج با کرایتک، کمپانی سازنده بازی Hunt: Showdown وارد همکاری شده و قرار است شاهد ساخت یک سریال اقتباسی لایو اکشن از این بازی اکشن/شوتر باشیم. پلتفرم آمریکایی بینج قبلا نیز ساخت سریال‌هایی بر اساس بازی Driver (از یوبیسافت) و فرانچایز System Shock را تایید کرده بود.

آلن اونگار و وینسنت تالنتی در کنار اَونی یرلی، فاروک یرلی و پاسکال تانکر به عنوان تهیه‌کنندگان این سریال‌ با بینج همکاری خواهند کرد. اونگار نیز جهان این بازی را «جسورانه و منحصر به‌فرد» توصیف کرده و از همکاری بینج با کرایتک در این ساخت این اقتباس و دیگر پروژه‌ها بسیار هیجان‌زده است.

بزودی سریالی براساس بازی Hunt: Showdown ساخته می شود

وی به نوعی اشاره کرده که این سریال می‌تواند یکی از چندین همکاری آن‌ها با کرایتک باشد. جزییات بیشتر از این سریال در آینده منتشر خواهد شد، اما بد نیست بدانید که سرویس بینج علاوه بر سریال‌های Driver و System Shock، در حال همکاری با El Rubius (یوتیوبر اسپانیایی نروژی) برای برنامه جدیدی به نام Rubius Checkpoint است.

به نظر می‌رسد بازار ساخت لایو اکشن بر اساس بازی‌ها حسابی داغ است و هم‌اکنون ناتی داگ با همکاری HBO سریال Last of Us‌ را می‌سازد و فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) نیز درتاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر ماه) اکران خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *