کاتلین کندی تا 2024 همچنان مدیریت لوکاس فیلم است

کاتلین کندی تا ۲۰۲۴ همچنان مدیریت لوکاس فیلم است

در حالی که هنوز جنجال‌های اختلاف میان کاتلین کندی و پتی جنکینز (کارگردان Rogue Squadron) به پایان نرسیده، وی قرارداد خود را با دیزنی به مدت ۳ سال تمدید کرده و تا سال ۲۰۲۴ میلادی همچنان مدیر لوکاس فیلم خواهد بود.

همان‌طور که در جریان هستید این روزها پروژه‌های بی‌شماری از فرانچایز جنگ ستارگان در دست توسعه است و همچنین شاهد ادامه روند تولید فیلم بعدی ایندیانا جونز هستیم؛ در نتیجه، این خبر با واکنش ضد و نقیض مخاطبان روبه‌رو شده است.

در سال ۲۰۱۲، زمانی که دیزنی لوکاس فیلم را خریداری کرد، کندی جایگزین جرج لوکاس شد. از آن زمان یک سه‌گانه جدید برای Star War، دو فیلم اسپین‌آف، و سریال محبوب مندلورین به دست مخاطبان رسیده است. گرچه در این میان همه چیز هم وضع خارق‌العاده‌ای نداشته و طی چندین پروژه، کندی و کارگردانان مختلف نتوانسته‌اند به توافقات لازم برسند.

کاتلین کندی تا 2024 همچنان مدیریت لوکاس فیلم است

 

از جمله این موارد می‌توان به پتی جنکینز در کنار فیل لرد و کریس میلر (سازندگان Solo: A Star Wars Story) اشاره نمود. فیلم Solo پس از مدتی به دست ران هاوارد سپرده شده که او هم در پایان نتوانست فیلمی شایسته و موفق به هواداران هدیه کند.

 لازم به ذکر است که در رویداد «روز دیزنی پلاس» حتی یک خبر جدید هم از دنیای جنگ ستارگان منتشر نشد، که تمدید قرارداد کاتلین کندی را جالب توجه‌تر می‌کند. غیر از سریال The Book of Boba Fett و برخی تصاویر هنری از Obi-Wan، عناوینی چون Andor، Ahsoka و The Acolyte کاملا در رویداد غایب بودند.

کاتلین کندی مجموعا طی سال‌های اخیر مدیریت قابل قبولی در لوکاس فیلم داشته و سابقه کار روی فیلم‌های بزرگی چون Gremlins، The Color Purple و Lincoln را دارد. وی همچنین طی چندین اثر با استیون اسپلیبرگ همکاری کرده و سابقه نامزدی ۸ جایزه اسکار را در کارنامه دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *