حضور بازیگران هری پاتر در برنامه ویژه HBO Max

حضور بازیگران هری پاتر در برنامه ویژه HBO Max

سه بازیگر اصلی فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، یعنی دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون برای جشن گرفتن سالگرد بیست‌سالگی سری فیلم‌های هری پاتر در ویژه برنامه HBO Max حضور پیدا می‌کنند. همچنین کریس کلمبوس، که کارگردانی فیلم Harry Potter and the Chamber of Secrets را برعهده داشته در این جشن ویژه در کنار سایرین خواهد بود.

ویژه برنامه‌ Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts، قرار است به مناسبت بیست سالگی این فرانچایز محبوب در اولین روز سال نوی میلادی (۱۱ دی ۱۴۰۰) روی سرویس HBO Max منتشر شود. این قسمت ویژه همچنین در بهار ۲۰۲۲ و قبل از اکران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در شبکه‌های TBS و Cartoon Network به نمایش در می‌آید.

از دیگر بازیگران این ویژه برنامه می‌توان به هلنا بونهام کارتر، رابی کالترین (روبیوس هاگرید)، رالف فاینز (لرد ولدمورت)، جیسون آیزکس، گری اولدمن، ایملدا استنتون، تام فلتون (دراکو مالفوی)، جیمز و الیور فلپس (برادران دو قلوی ویزلی)، مارک ویلیامز، بانی رایت (جینی ویزلی)، متیو لوئیس (نویل لانگ‌باتم)، آلفرد ایناک،‌ ایوانا لینچ (لونا لاوگود) و ایان هارت اشاره کرد.

 

حضور بازیگران هری پاتر در برنامه ویژه HBO Max

 

طبق اخبار منتشر شده، این تجدید دیدار در لوکیشن اصلی فیلم (هاگوارتز) و شامل مصاحبه‌های جدید و گفت‌وگوی بازیگران درباره تاریخچه فیلم و سالگرد آن خوهد بود. این قسمت ویژه شبیه به همان تجدید دیدار بازیگران سریال Friends است که تمامی بازیگران اصلی این سیتکام را دور هم جمع کرده بود و به میراث آن ادای احترام شد.

در اطلاعیه امروز به نویسنده کتاب‌های هری پاتر، یعنی جی. کی. رولینگ که به دلیل دیدگاه‌های متفاوتش مورد انتقاد قرار گرفته بود، هیچ اشاره‌ای نشده و این‌طور به نظر می‌رسد که این نویسنده جنجالی بخشی از این مراسم ویژه نخواهد بود.

قبلا در اخبار مرتبط خواندیم که کریس کلمبوس، کارگردان هری پاتر به ساخت فیلم اقتباسی The Cursed Child با حضور بازیگران اصلی این مجموعه علاقه زیادی دارد. باید منتظر ماند و دید که در این مراسم ویژه اشاره‌ای به این پروژه خواهد شد یا خیر.

بد نیست بدانید که هم‌اکنون برادران وارنر در حال کار روی سریال هری پاتر و بازی آن به نام  Hogwarts Legacy است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *