بسته الحاقی جدید بازی The Witcher 3 برگرفته از سریال ویچر

شنبه 19 تیر , 1400

در جریان رویداد ویچرکان مشخص شد که آپدیت نسل نهمی بازی The Witcher 3 با بسته الحاقی جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بسته الحاقی جدید بازی The Witcher 3 برگرفته از سریال ویچر

درگذشته استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر مجموعه ویچر، اعلام کرده بود که The Witcher 3: Wild Hunt ارتقای نسل نهم را دریافت خواهد کرد.  این در حالی است که در جریان رویداد ویچرکان شب گذشته، جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی ویچر ۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و همچنین کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. کاربران که نسخه نسل هشتم بازی را خریداری کرده باشند، نسخه نسل نهمی را با به‌صورت رایگان کسب خواهند کرد.

حساب کاربری توییتر ویچر هم اعلام کرد با عرضه نسخه نسل نهمی The Witcher 3، شاهد عرضه بسته الحاقی رایگانی هستیم که با محوریت سریال ویچر شبکه نتفلیکس در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود. البته هنوز مشخص نشده که آیا کاربران نسخه نسل هشتم هم به این بسته الحاقی دسترسی پیدا خواهند کرد یا خیر.

در انتها مشخص شده که آپدیت نسل نهم ویچر ۳ در سال جاری میلادی عرضه می‌شود و همچنین با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات بیشتری از آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین پوستر رسمی این آپدیت هم منتشر شده که شاهد تغییراتی در ظاهر گرالت نسبت به گرالت نسل هشتم هستیم.

منبع: gamingbolt

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *