بیلی کروداپ در حال مذاکره برای حضور در فیلم The flash است

یکشنبه 13 مهر , 1399

بیلی کروداپ در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش آلن در فیلم The Flash است. او پیش از این قرار بود در نقش فلش بازی کند.

بیلی کروداپ در the flash

طبق آخرین اخبار منتشر شده از فیلم The flash، بیلی کروداپ قرار است نقش آلن را در فیلم The Flash بازی کند. بیلی کروداپ که به تازگی در سریال The Morning Show بازی کرده بود و توانسته بود جایزه امی بهتری بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در یک سریال درام دریافت کند، حال نزدیک به امضای قرارداد برای بازی و همکاری در فیلم The Flash است.

در ابتدا فیلم فلش توسط ریک فامویا کارگردانی می‌شد که در نهایت در سال ۲۰۱۶، این کارگردان ادامه پروژه را رها کرد. در سال ۲۰۱۸ فیلم فلش صاحب کارگردانی جدیدی شد و قرار شد جان فرانسیس دیلی، کارگردان ادامه‌ی پروژه باشد که ناگهان او نیز این مجموعه را ترک کرد.

عدم ثبات در فیلم The Flash سبب شد تا بیلی کروداپ از ادامه‌ی همکاری دست بکشد و این پروژه را ترک کند و حالا دوباره مذاکرات برای حضور وی در این فیلم در جریان است. به نظر می‌رسد برای این پروژه کارگردان جدیدی پیدا شده است و قرار است اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم IT و فیلم IT Chapter 2 را برعهده داشته، وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Flash را برعهده گرفته است.

انتظار می‌رود فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در بهار سال ۲۰۲۱ در لندن آغاز شود. همچنین وظیفه نوشتن فیلمانه نیز بر عهده کریستینا هادسون خواهد بود.

در فیلم The Flash قرار است شاهد بازگشت ارزا میلر در نقش بری آلن مقلب به فلش باشیم و علاوه بر میلر و کروداپ، قرار است مایکل کیتون و بن افلک برای بازی در نقش بروس وین مقلب به بتمن نیز حضور داشته باشند.

منبع:hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *