الکترو در فیلم spider man 3 ظاهر آبی رنگ نخواهد داشت

دوشنبه 14 مهر , 1399

چندی پیش خبری مبنی بر انتخاب جیمی فاکس برای بازی در نقش الکترو در قسمت سوم مجموعه spider-man منتشر شده بود و به تازگی جیمی فاکس ضمن تایید این خبر اطلاعات بیشتری از ظاهر الکترو در فیلم spider man 3 در اختیار کاربران قرار داد.

جیمی فاکس اعلام کرد که این بار شخصیت الکترو آبی رنگ نخواهد بود. خبری که به نظر کمی عجیب می‌رسد زیرا ما همیشه این شخصیت را با رنگ آبی دیده‌ایم و حال این‌بار باید منتظر ظاهر جدیدی از این شخصیت باشیم.

طبق خبری که comicbook منتشر کرده، جیمی فاکس با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که او قرار است در نقش مکس دیلون مقلب به الکترو در فیلم spider man 3 بازی کند و ضمن اینکه از هیجانش برای این پروژه خبر داد.

الکترو در دنیای مارول با لباسی با ترکیب رنگ سبز و زرد حضور داشته، اما اولین در دنیای فیلم‌های سینمایی شاهد یک نسخه CG از آن بودیم که انتقادات زیادی به آن وارد شد. حتی پس از آن نیز در بازی ویدیویی spider man شاهد الکترو با ظاهری مشابه به کتاب‌های کمیک بودیم و حال به نظر می‌رسد در فیلم‌های سینمایی دنیای مارول نیز قرار است از همین فرمول پیروی شود که بدون شک خبر بسیار خوب و جذابی برای طرفداران دنیای اسپایدرمن خواهد بود.

البته فاکس به زودی پست اینستاگرامی خود را پاک کرد چرا که ظاهرا قرار نبود به این زودی این موضوع رسمی شود. همچنین با توجه به تصویری که منتشر شده است به نظر می‌رسد قرار است فیلم spider man 3 یک فیلم مولتی ورس باشد.

ظاهر الکترو در spider man 3

فاکس تنها بازیگری نیست که قرار است به فیلم‌های مردعنکبوتی بازگردد. پیش از او جی.کی. سیمونز نیز برای بازی در نقش جیمز جونا جیسون دعوت شده بود.

قسمت سوم فیلم spider man به کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. تام هالند، جیمی فاکس، جیکوب بالتون، جی.کی. سیمونز از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم spider man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *