فیلم dune با ۹ ماه تاخیر اکران می‌شود

سه‌شنبه 15 مهر , 1399

سرانجام شرکت برادران وارنر تصمیم گرفت تا اکران فیلم Dune را عقب بیندازد و حالا این فیلم قرار است در اواخر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

تاخیر اکران dune

ماه گذشته پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شرکت برادران وارنر تریلری از فیلم مورد انتظار Dune منتشر کرد که با واکنش مثبت طرفداران رو به رو شد. همچنین هواداران منتظر بودند تا اواخر سال جاری این فیلم بر روی پرده سینما برود. حال طبق اعلام براداران وارنر اکران این فیلم مورد انتظار حدود یک سال تاخیر خورده است.

طبق گفته کولایدر این فیلم قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۹ مهر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. فیلم Dune پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۸ دسامبر اکران شود.

نکته جالب اینجاست که تاریخ جدید برای اکران فیلم Dune دقیقا همان روزی است که قرار است فیلم سینمایی جدید The Batman به کاگردانی مت ریوز اکران شود. تا به الان خبری در رابطه با تغییر تاریخ اکران فیلم بتمن منتشر نشده است.

مدتی پیش برادران وارنر تاریخ اکران فیلم wonder woman را تا تاریخ ۲۵ دسامبر عقب انداخته بود که در حال حاضر همچنان قرار است در این تاریخ اکران شود و فعلا تاریخ آن تغییری نکرده است. علاوه بر فیلم Dune ، مدتی پیش اکران فیلم No Time To Die نیز تا تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ عقب افتاده بود.

برادران وارنر امید زیادی نسبت به اکران فیلم‌های خود دارند و به نظر می‌رسد می‌توانند فیلم‌ها را در زمان اعلام شده منتشر کنند اما به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا و عدم تمایل افراد برای رفتن به سینما، ممکن است تاریخ انتشار فیلم‌ها را به تاخیر بیندازند.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، خاویر باردم از جمله بازیگرانی هستند که در ریبون فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دنی ویلنوو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و قرار است فیلم Dune در دو قسمت اکران شود که انتظار می‌رود روند تولید قسمت دوم آن از سال آینده آغاز شود.

منبع: theverge

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *