تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن Frozen 2

چهارشنبه 2 بهمن , 1398

با توجه به خبری که از سایت vitalthrills منتشر شده بالاخره شرکت والت دیزنی (Walt Disney) تاریخی که درش می‌خواهد نسخه خانگی و دیجیتال انیمیشن Frozen 2 را ارائه دهد اعلام کرده است.

بخش محصولات خانگی شرکت والت دیزنی گفته که اول قرار است نسخه دیجیتالی انیمیشن فروزن ۲ در۲۲ بهمن امسال (۱۱ فوریه ۲۰۲۰) راهی مارکت‌ها شود و بعدش نسخه خانگی فروزن ۲ (که شامل نسخه بلوری، ۴K و DVD می‌شود) در ۶ اسفند (۲۵ فوریه ۲۰۲۰) عرضه شود. این نسخه قرار است محتوای اضافه هم داشته باشد و همین است که آن را برای کسانی که به تماشای انیمیشن Frozen 2 در سالن سینماها رفته‌اند جذاب می‌کند.

قسمت دوم فروزن قرار است شامل چه محتوای اضافه تری باشد؟

محتوای اضافه قرار است شامل ۲ آهنگ حذف شده، موزیک ویدیو، ترجمه آهنگ Into the Unknown به ۲۹ زبان زنده دنیا، پشت صحنه ساخت انیمیشن، پشت صحنه نوشتن ترانه و موسیقی متن، ۵ صفحه حذف شده و یک سری Easter Eggها و واقعیت‌های بامزه باشد. یعنی چیزهایی که هر طرفداری برایش مهم است!

نکته دیگر این است که انیمیشن Frozen 2 قرار است باندل اختصاصی هم داشته باشد و در این باندل شما هر دو قسمت انیمیشن را با کیفیت ۴K خواهید داشت. فروزن ۲ تا به حال توانسته ۱.۴۰۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد! ۴۶۶.۵ میلیون دلار از این فروش، از آمریکای شمالی حاصل شده است و ۹۳۶.۲ میلیون دلار دیگر از بقیه کشورهای جهان.

در حقیقت قسمت دوم فروزن دنباله انیمیشن فروزن ۱ توانست لقب پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان را از آن خود کند و با اینکه نتوانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شود در بخش‌ دیگری برنده جایزه اسکار شده است. بله قسمت دوم فروزن  ۲ Frozen برای ترانه زیبایش به نام Into the Unknown نامزد دریافت جایزه اسکار شد. حالا می‌توانید تصویری که برای جلد نسخه خانگی این انیمیشن طراحی شده است را ببینید:

انیمیشن Frozen 2

صدا پیشگان قسمت دوم فروزن

صداپیشگانی که در انیمیشن Frozen 2 در نقش شخصیت‌های این انیمیشن حرف زدند عبارتند از: جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود، استرلینگ کی براون، آلفرد مولینا، مارتا پلیمپتن، جیسون ریتر، سانتینو فونتانا، کیران هایندز و ریچل متیوز. کارگردانی این قسمت از Frozen هم مانند قسمت اول جنیفر لی و کریس باک انجام دادند.

منبع: www.vitalthrills.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *