بازگشت سپر کاپیتان آمریکا در سریال The Falcon and The Winter Soldier

پنج‌شنبه 3 بهمن , 1398

اینطور که پشت صحنه‌های جدید سریال The Falcon and The Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان) برمی‌آید سپر معروف کاپیتان آمریکا قرار است برگردد. این سپر وایبرنیومی قبلا در فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) دچار آسیب شده بود و حالا اینطور به نظر می‌رسد که مجددا تعمیر شده و می‌خواهد به دنیای مارول بازگردد.

با بازگشت این سپر تصور همه این بود که حالا سم ویلسون (Sam Wilson) که همان شخصیت فالکون (Falcon) آن را در دست خواهد گرفت. ما فکر می‌کردیم که فالکون سپر را از استیو راجرز به ارث ببرد و درست همانطور که داستان در کامیک بوک ها پیش می‌رود تبدیل به کاپیتان آمریکای جدید شود. اما اینطور که تصاویر نشان می‌دهند این سپر به جان واکر یا شخصیت مامور آمریکا خواهد رسید. شخصیتی که قرار است وایت راسل (Wyatt Russell) نقشش را بازی کند.

بازگشت سپر کاپیتان آمریکا

شاید آنتونی مکی (Anthony Mackie) هم در بخشی از سریال سپر را در دست بگیرد چون در سالی که گذشت او با همین سپر وارد مراسم کامیک کان سن دیگو شد. در این مراسم هم آنتونی مکی و هم سباستین استن (Sebastian Stan) سپر کاپیتان آمریکا را در دست گرفتند. هرچند آنتونی مکی قبلا گفته که کاپیتان آمریکای جدید او نخواهد بود! پس فعلا این کاپیتان آمریکا یه لقب بلاتکلیف است و معلوم نیست چه کسی قرار است در دنیای سینمایی مارول کاپیتان آمریکای جدید باشد.

حالا کمی از مامور آمریکا بگوییم… ممکن است شما فکر کنید که مامور آمریکا همان کاپیتان آمریکاست. ولی اینطور نیست، مامور آمریکا خودش یک شخصیت مستقل است که در کامیک ها مدام می‌خواهد کاپیتان آمریکا را بی‌اعتبار کند. اسم اصلی مامور آمریکا جان واکر است و او همیشه می‌گوید که به صلاح آمریکا فکر می‌کند. اصلا دلیل اینکه نام مامور آمریکا را برای خودش انتخاب کرده است هم همین است.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *