دیدن ریچارد مدن در نقش ایکاریس در تصاویر جدید فیلم The Eternals

شنبه 5 بهمن , 1398

ریچارد مدن در نقش ایکاریس

به تازگی تعداد تصویر از پشت صحنه فیلم The Eternals منتشر شده که درش می‌توان ریچارد مدن را در نقش ایکاریس ببینیم. البته هفته گذشته هم یک سری تصاویر جدید از پشت صحنه این فیلم در لندن منتشر شد و درش می‌شد کیت هرینگتون (در نقش دین وایتمن یا همان بلک نایت – Black Knight)، جما چان (در نقش سرسی) را دید. علاوه بر این دو نفر در آن تصاویر برای اولین بار چشم‌مان به جمال شخصیت کینگو (با بازی کمیل ناجیانی) و شخصیت اسپرایت (با بازی لیا مک هیو) روشن شد!

اول در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تعدادی تصویر بی‌کیفیت از پشت صحنه فیلم The Eternals در لندن یافت می‌شد که درشان می‌شود ریچارد مدن را در نقش ایکاریس دید. بعدش تصاویری باکیفیت‌تر آمدند که جزییات بیشتری از این نقش را رو کرد. البته در این تصاویر فقط ریچارد مدن حضور ندارد و به جز او می‌شود کیت هرینگتون، جما چان و لیا مک هیو را هم دید. اینطور که از تصاویر برمی‌آید این شخصیت‌ها مورد حمله یک گروه قرار گرفته‌اند. بنابراین احتمالا ایکاریس قرار است به کمک‌شان بیاید. شما خودتان می‌توانید این تصاویر را اینجا ببینید و نظرتان را درباره آن‌ها بگویید:

فیلم The Eternals همانطور که می‌دانید از آن فیلم های هیجان انگیز ابرقهرمانی دنیای مارول است. این فیلم جدید مارول قرار است روایت‌گر داستان ماجراجویی‌های یک گروه ابرقهرمانی جدید باشد. گروهی که افرادش هزاران سال است که به طور مخفی در زمین زندگی می‌کنند و در اصل بیگانگانی باستانی هستند.

کارگردان فیلم The Eternals کیست؟

وقتی اتفاقات فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) رخ می‌دهد به دنبالش یک سری حوادث ناگوار باعث می‌شود که این ابر قهرمانان بی‌خیال زندگی مخفی‌شان بشوند و به مبارزه با دشمن قدیمی‌شان که دویانت‌ها (The Deviants) هستند بپردازند. کارگردانی این فیلم تخیلی و اکشن کلوئی ژائو است. او کسی است که قبلا فیلم The Rider (سوارکار) را کارگردانی کرده است. بازیگرانی که در فیلم The Eternals بازی می‌کنند هم عبارتند از ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون. این فیلم قرار است ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران شود.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *