سونی تاریخ اکران فیلم دیگری از دنیای مرد عنکبوتی را ثبت کرد

پنج‌شنبه 24 بهمن , 1398

دنیای مرد عنکبوتی دنیایی است که به سختی می‌توان از آن دست کشید. سونی پیکچرز هم دقیقا این موضوع را می‌داند و مدام در پی گسترش این دنیای هیجان انگیز است. همانطور که می‌دانید ساخت فیلم Venom (ونوم)، یک موفقیت تجاری برای این شرکت به ارمغان آورد و پس از آن شرکت سونی پیکچرز به سراغ پروژه‌های بعدی‌اش که فیلم Morbius (موربیوس) و فیلم Venom 2 (ونوم ۲) بودند رفت. فیلم‌هایی که تاریخ اکران‌شان در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون سال ۲۰۲۰ ذکر شده است.

حالا سونی پیکچرز یک تاریخ جدید برای اکران یک فیلم جدید ثبت کرده است! فیلمی که نه می‌دانیم نامش چیست نه می‌دانیم با محوریت چه شخصیتی قرار است ساخته شود! فقط می‌دانیم که کار مشترک شرکت سونی پیکچرز و مارول استودیو است.

تاریخ اکران فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳)

تاریخی که شرکت سونی پیکچرز برای اکران فیلم Spider-Man 3 در نظر گرفته است ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) است. این فیلم دنباله فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) است و طرفداران زیادی انتظارش را می‌کشند.

تاریخ اکران فیلم دیگری از دنیای مرد عنکبوتی

فیلم موربیوس (Morbius) هم یک فیلم دیگر از دنیای مرد عنکبوتی است که ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) اکران می‌شود. ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) هم متعلق به نباله فیلم ونوم است.

اما آن تاریخی که برای آن فیلم نامعلوم در نظر گرفته شده گویا ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) است. یعنی درست دو سه ماه بعد از اکران فیلم مرد عنکبوتی ۳! یعنی شما فکرش را بکنید هیچی از یک فیلم ندانیم به جز تاریخ اکرانش و این تاریخ اکران هم نزدیک تاریخ اکران فیلم قبلی از یک دنیای مشترک باشد… شیطنت این کمپانی‌ها هم باید حدی داشته باشد!

فیلم جدید سونی برای دنیای مرد عنکبوتی چه خواهد بود؟

ما فعلا می‌توانیم بر اساس حدس و گمان‌های خودمان پیش برویم. مثلا می‌دانیم که سونی تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) را برای دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse در نظر گرفته است. پس این فیلم نامعلوم که قرار است ۸ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود قطعا Spider-Man: Into the Spider-Verse نخواهد بود.

حدس و گمان‌های دیگر پیرامون فیلم Madame Web (مادام وب) و فیلم Kraven the Hunter (کراون شکارچی) می‌چرخد. این دو پروژه هر دو تازه دارند کارشان را شروع می‌کنند و هیچ بعید نیست این تاریخ متعلق به یکی از آن‌ها باشد. خصوصا که در فیلم Spider-Man 3 هم ممکن است یکی از شخصیت‌های مادام وب یا کراون شکارچی (یا شاید هر دو) حضور داشته باشند! بالاخره کراون شکارچی یک ضدقهرمان خوب است و حیف است در فیلم جدید مرد عنکبوتی حضور نداشته باشد.

احتمال بعدی فیلم Sinister Six (شش خبیث) است. البته چون مارول استودیو در ساخت این فیلم مشارکت نداشته است و فیلمی که تاریخش ثبت شده یک محصول مشترک مارول و سونی است این حدس چندان نمی‌تواند جدی باشد. ناگفته نماند که سونی به جز این فیلم دارد فیلم‌های مستقل دیگری هم بر اساس کاراکتر اسپایدرمن می‌سازد.

شما فکر می‌کنید سونی پیچرز و مارول استودیو چه فیلمی را برای این تاریخ در نظر گرفته‌اند؟ حدس‌های خود را از طریق بخش نظرات سایت نرد با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *