زمان انتشار بلوری فیلم Jumanji:The Next Level

چهارشنبه 23 بهمن , 1398

زمان انتشار بلوری فیلم Jumanji: The Next Level که یکی از فرمت‌های نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم است توسط شرکت سونی پیکچرز اعلام شد. فیلمی که آذرماه امسال اکران جهانی‌اش شروع شد و تا به امروز توانسته بیش از ۷۶۸.۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کند. ۲۹۸.۴ میلیون دلار از این رقم بابت فروش فیلم در آمریکای شمالی است و ۴۷۰ میلیون دلار دیگر هم از فروش در دیگر نقاط جهان حاصل شده است.

همانطور که می‌دانید فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعد) همان قسمت سوم از فیلم های جومانجی است. اینطور که شرکت سونی پیکچرز گفته قرار است اول نسخه دیجیتال این فیلم در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ (۳ مارس سال ۲۰۲۰) منتشر شود بعدش نسخه خانگی‌اش در ۲۷ اسفند یا ۱۷ مارس عرضه شود.

فیلم Jumanji: The Next Level

نسخه‌ های خانگی فیلم Jumanji 3 شامل نسخه ۴K، Ultra HD، بلوری و DVD است و قرار است شامل بخش‌های اضافه هم باشد. مثلا بخشی به نام Gag Reel که درش می‌توان تصاویر و فیلم‌هایی از اشتباهات عوامل تولید و بازیگران را دید. همچنین چند فیلم از پشت صحنه، بررسی صحنه فیلم و جلوه‌های ویژه جنگ زپلین، تعقیب و گریز شتر مرغ ها و تجربه‌های واقعیت افزوده فیلم هم در نسخه خانگی فیلم جومانجی ۳ گنجانده شده است. این‌ها همه باعث می‌شوند کسانی که این فیلم را در سینما دیده‌اند هم مشتاق دریافت نسخه خانگی‌اش هم باشند.

بازیگران و عوامل ساخت فیلم جومانجی ۳

در این فیلم دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر به ایفای نقش می‌پردازند و کارگردان فیلم هم جیک کاسدان است. او که قسمت قبل را هم کارگردانی کرده بود فیلمنامه این قسمت را هم نوشته است. البته اسکات روزنبرگ و جف پینکنز هم به او کمک کرده‌اند.

داستان فیلم جومانجی ۳

فیلم Jumanji: The Next Level روایتگر اتفاقات بعد از فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) است. در این قسمت شاهد این هستیم که اسپنسر مجددا دستگاه بازی را درست کرده و وارد آن شده است. در حالی که ۳ کاراکتر نوجوان دیگر هم همراه با پدربزرگ و دوست پدربزرگ اسپنسر می‌خواهد اسپنسر را نجات دهند و او را به دنیای واقعی برگردانند. تمام این ماجراجویی‌ها در سطح جدیدی از این بازی اتفاق می‌افتد و همین باعث می‌شود مدام دنبال اتفاقات جدید در Jumanji 3 باشیم.

منبع: www.mediaplaynews.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *