در فیلم Black Widow یک ظاهر جدید از اسکارلت جوهانسون خواهیم دید!

دوشنبه 21 بهمن , 1398

آخرین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از فیلمبرداری مجدد فیلم Black Widow (بلک ویدو) دارد و اولین تصاویری که از این فیلمبرداری مجدد منتشر کرده‌اند اسکارلت جوهانسون در نقش بیوه سیاه را با ظاهری متفاوت نشان می‌دهد.

تصویری جدید از ناتاشا رومانوف

اولین تیزر تریلر فیلم بیوه سیاه یا بلک ویدو آذر ماه امسال توسط مارول استودیو منتشر شد. بعدش هم یک تریلر دیگر منتشر شد که برای بار اول تسک مستر را به طرفداران این فیلم هیجان انگیز نشان می‌داد. آخرین تبلیغی هم که از این فیلم سینمایی دنیای مارول منتشر شد تبلیغ تلویزیونی اختصاصی Super Bowl بود و تصاویری جدیدی از شخصیت های Black Widow نشان‌مان داد.

حالا دیلی میل تصاویر جدیدی از این فیلم ابرقهرمانی منتشر کرده و درش ناتاشا رومانوف را در ظاهری متفاوت می‌بینیم. با این تصاویر فیلمبرداری مجدد فیلم Black Widow رسما تایید شده است. تصاویری که مدل مو و لباس بیوه سیاه درشان تغییر کرده است و هیچ شخص دیگری درشان حضور ندارد. به جز بلک ویدو فقط می‌شود یک آئودی مشکی در این تصاویر دید. شما می‌توانید این تصاویر را ببینید:

فیلم Black Widow

با وجود اینکه در مورد فیلمبرداری مجدد این فیلم اطلاعات دیگری منتشر نشده است ولی خیلی‌ها می‌گویند شاید این تصاویر نشانه فیلمبرداری مجدد نباشند! این افراد اعتقاد دارند که ظاهر جدید ناتاشا به خاطر یک فلش بک به دوران جوانی اوست. خصوصا که همین مدل مو را قبلا برای این شخصیت در «اتاق قرمز» دیده‌ایم.

فیلم سینمایی Black Widow قرار است روایتگر اتفاقات بعد از فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و قبل از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) باشد. اینکه برخی از صحنه‌های این فیلم ممکن است مجددا فیلمبرداری شوند یک اتفاق مرسوم برای فیلم های دنیای مارول است. چون ممکن است برخی تصاویر هنگام تدوین نظر تیم تولید فیلم را جلب نکرده باشد و تیم تولید در پی ایجاد تغییراتی برای بهتر کردن فیلم باشد.

بازیگران فیلم Black Widow

بازیگرانی که در فیلم Black Widow به ایفای نقش پرداخته‌اند اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون هستند. بازیگر نقش تسک مستر هم که هنوز مشخص نیست.

فیلم بلک ویدو را کیت شورتلند کارگردانی می‌کند و قرار است این فیلم ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) اکران شود. ممکن است برای این فیلم یک دنباله هم با شخصیت یلنا بلووا ساخته شود که روایتگر وقایع پس از دو قسمت آخر از سری فیلم های Avengers باشد. نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ به نظرتان بلک ویدو در چه شکل و شمایلی ظاهر ابرقهرمانانه‌تری دارد؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *