به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم The Eternals

یکشنبه 20 بهمن , 1398

تصاویر پشت صحنه فیلم The Eternals

فیلم The Eternals فیلمی بود که از تابستان کار ساختنش شروع شد و از آن موقع تا به امروز تصاویر مختلفی از پشت صحنه ها و حوادث فیلم در اخبار سینما و تلویزیون منتشر شد. حالا جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از به پایان رسیدن مراحل ساخت این فیلم سینمایی ابرقهرمانی دنیای مارول دارد. این خبر اول توسط ریچارد مدن (بازگیر نقش ایکاریس) با انتظار تصویری در صفحه اینستاگرامش صورت گرفت. بعد هم جما چان (بازیگر نقش سرسی) یک تصویر در صفحه توییترش منتشر کرد و خبر از پایان فیلم‌برداری این فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز داد. بیایید خودتان اینجا پست‌های این بازیگران را ببینید:

فیلم The Eternals

بازیگرانی که در فیلم The Eternals نقش‌آفرینی می کنند:

فیلم اترنالز مرداد ماه امسال در استودیوی فیلمسازی پاین وود در باگینگهام شر انگلیس کارش را شروع کرد. البته این فیلم در مکان‌های دیگری مثل موزه تاریخ طبیعت دانشگاه آکسفورد، جزایر قناری، پارک همپستید هیث شهر لندن و دیگر مناطق لندن هم فیلمبرداری شد. بازیگرانی که در فیلم The Eternals به نقش‌آفرینی پرداختند ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت) هستند. کارگردان فیلم هم کلوئی ژائو است که قبلا فیلم The Rider (سوارکار) را کارگردانی کرده است.

 از دیگر عوامل ساخت فیلم که بسیار برای ما مهم است رامین جوادی است! این آهنگساز ایرانی که قبلا موسیقی متن سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را ساخته و به خاطرش ۲ جایزه امی برنده شده است حالا قرار است موسیقی متن فیلم The Eternals را هم بسازد و همه ما منتظر یک کار شنیدنی از او هستیم.

حالا دیگر باید منتظر اکران این فیلم مهیج در ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (یعنی ۶ نوامبر ۲۰۲۰) باشیم. نظر شما درباره داستان این فیلم چیست؟ به نظرتان چه اتفاقاتی The Eternals خواهد افتاد؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *