انتشار اولین تصاویر از مراحل فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 و پیوستن بازیگر iZombie به این فیلم

شنبه 19 بهمن , 1398

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون یک بازیگر جدید که قبلا در فیلم iZombie بازی کرده بود به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 پیوسته است و او کسی نیست جز اندرو کالدول! به علاوه یک سری تصاویر هم از پشت صحنه فیلم ماتریکس ۴ منتشر شده که عوامل فیلمبرداری را در حال کار نشان می‌دهد و این‌ها اولین تصاویری هستند که تا به امروز از پشت صحنه این فیلم منتشر شده‌اند.

بازیگران قسمت چهار مجموعه فیلم های ماتریکس

البته تا کنون اطلاعاتی از نقشی که اندرو کالدول را برایش در نظر گرفته‌اند منتشر نشده است. همانطور که گفتیم اندرو کالدول را بیشتر به خاطر نقش هارلی جونز در فصل سوم سریال iZombie می‌شناسند. البته او آثار دیگری چون سریال Henry Danger، فیلم Geography Club، فیلم Scary or Die و فیلم Haunt را هم در کارنامه خود دارد.

همانطور که می‌دانید به جز اندرو کالدول ستارگانی مثل کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا و مکس ریملت هم در چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های ماتریکس حضور دارند.

کارگردانی این فیلم مهیج هم بر عهده لانا واچوفسکی است و او به جز کارگردانی قرار است فیلم‌نامه این فیلم را هم بنویسد. هر چه باشد او کسی است که از اول همراه با لیلی واچوفسکی این مجموعه را خلق کرد و اولین قسمتش را در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد. مجموعه فیلم The Matrix  باعث شد تا مردم سرتاسر جهان یک نگاه جدید به دنیا پیدا کنند و می‌توان گفت همه انتظار قسمت چهارم این مجموعه را می‌کشیدند. این مجموعه فیلم شامل قسمت اول، قسمت دوم و سوم و یک اسپین آف می‌باشد. تصاویری هم که حرفش را زدیم می‌توانید در ادامه ببینید:

همانطور که می‌بینید مراحل ساخت و تولید فیلم The Matrix 4 در سان فرانسیسکو شروع شده است و کیانو ریوز و کرن – ان ماس دوباره در نقش‌های خود بازگشته‌اند. این فیلم پرطرفدار قرار است در ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ (یعنی ۲۱ می سال ۲۰۲۱) اکران شود و معلوم نیست بتواند چه مبلغی به ۱.۶ میلیارد دلار فروش جهانی مجموعه فیلم های ماتریکس در گذشته اضافه کند! شما درباره بازگشت این کاراکترها چه نظری دارید؟ به نظر شما باز هم نئو درگیر یک ماموریت برای نجات دنیا خواهد بود یا داستان فیلم طور دیگری رقم می‌خورد؟

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *