تاریخ اکران فیلم های جدید مارول استودیو، فاکس قرن بیستم و استودیو پیکسار

سه‌شنبه 5 آذر , 1398

این مطلب را تقویم به دست دنبال کنید! چون اگر از طرفداران کارهای والت دیزنی باشید کلی تاریخ مهم اعلام شده که باید در تقویم‌تان آن‌ها را علامت بزنید.

اخیرا تاریخ اکران چند فیلم مارول استودیو اخیرا توسط والت دیزنی اعلام شده است. این خبر را اول از همه ددلاین منتشر کرد و گفت که ۵ تا از فیلم های جدید مارول استودیو تاریخ اکران‌شان در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱)، ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱)، ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)، ۲۸ جولای ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) و ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) خواهد بود. بنابراین می‌شود از روی این خبر فهمید که مارول استودیو در سال ۲۰۲۲ چهار فیلم را اکران خواهد کرد. در سال ۲۰۲۳ هم ۴ فیلم دیگر اکران می‌شود که اطلاعات زیادی از آن‌ها نداریم. می‌توان حدس زد که این فیلم‌ها شامل Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، دنباله‌ی فیلم  Captain Marvel، فیلم Blade، فیلم Ant-Man 3، فیلم Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) و ریبوت فیلم X-Men هستند.

البته تاریخ‌هایی که اعلام شده فقط مختص فیلم‌های مارول نیست و هالیوود ریپورتر هم خبرهایی از تاریخ اکران فیلم‌ های فاکس قرن بیستم داده است. اولین فیلمی که تاریخ اکرانی برایش اعلام شد فیلم The King’s Man بود. فیلمی که تاریخ اکران آن را مخاطبان می‌دانستند. در حقیقت والت دیزنی این تاریخ را ۷ ماه عقب انداخت (و این بار اولش نبود که تاریخ اکران این فیلم را عقب می‌انداخت!) و آن را موکول به ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) کرد. فیلم بعدی فاکس قرن بیستم فیلم The Last Duel (فیلم آخرین دوئل) است و تاریخ اکرانش در کریسمس ۲۰۲۰ خواهد بود. البته فاکس قرن بیستم گفته که می‌خواهد این فیلم اول یک اکران کوتاه برای حضور در فصل جوایز داشته باشد. این اکران کوتاه در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) خواهد بود. اکران گسترده The Last Duel هم برای ۸ ژانویه ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. The Last Duel را ریدلی اسکات کارگردانی می‌کند.

حالا ممکن است در این میان استودیو پیکسار بیکار نشسته باشد؟ این استودیو که بخش انیمیشن سازی والت دیزنی است قرار است اولین انیمیشن جدیدش را در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۲ (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) اکران کند. حالا این اکران یک هفته جلو افتاده است و برنامه‌ریزی‌ها حاکی از افتادنش در ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) دارند. یک انیمیشن جدید دیگر هم هست که قرار است ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. انیمیشن جدید والت دیزنی هم می‌خواهد در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) اکران شود.

منبع: www.comingsoon.net

والت دیزنی

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *