تام هالند معتقد است Spider-Man: No Way Home شباهتی به Avengers دارد

تام هالند معتقد است Spider-Man: No Way Home شباهتی به Avengers دارد

تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به تازگی اعلام کرد که مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) برای او حس یک فیلم Avengers را دارد. پس از اینکه جان واتس کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home را با همچون نسخه Endgame مرد عنکبوتی خطاب کرد، تام هالند ستاره فیلم نیز در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فصل آخر از سه‌گانه بازگشت به خانه مرد عنکبوتی «همچون یک فیلم انتقام جویان» است. پس از نجات نیمی از مردم جهان در Avengers: Endgame، پیتر پارکر (تام هالند) از دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) درخواست می‌کند از طریق خواندن یک طلسم، کاری کند تا تمام مردم دنیا هویت مخفی او را که توسط میستریو (جیک جیلنهال) فاش شده، فراموش کنند.

اما زمانی که پیتر با مداخله کردن در اجرای طلسم دکتر استرنج، ناخواسته جهان چندگانه (Multiverse) را آزاد می‌کند، با تهدیدی در سطح فیلم‌های انتقام جویان مواجه می‌شود: شروران مرد عنکبوتی از دنیاهای دیگر وارد دنیای او می‌شوند و قصد جانش را می‌کنند. گرین گابلین (ویلم دفو)، دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا)، الکترو (جمی فاکس)، مارمولک (ریس ایفانس) و سندمن (توماس هیدن چرچ) همگی به دنبال شکست مرد عنکبوتی هستند.

تام هالند معتقد است Spider-Man: No Way Home شباهتی به Avengers دارد

تام هالند در برنامه The Project گفت:

باید بگویم که کاملاً از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی بزرگ‌تر بود. از برخی جنبه‌ها، همان حس سابق را داشت، چرا که ما با همان بازیگران و گروه تولید به آتلانتا بازگشتیم. ولی از جنبه‌های دیگر، احساس یک فرنچایز کاملا متفاوت را داشت. این شرورهای معروف مرد عنکبوتی را داشتیم که قرار بود دوباره نقش‌های خود را ایفا کنند، سکانس‌های اکشن بسیار بزرگ‌تری داشتیم، فیلمی خنده‌دارتر، احساسی‌تر است که البته مرد عنکبوتی با خطرات بسیار جدی‌تر و حادتری دست و پنجه نرم می‌کند. بنابراین واقعاً این احساس را داشتیم که داریم این فیلم را شبیه به یک فیلم انتقام‌ جویان می‌سازیم.

در حالی که هالند در ابتدا عقیده داشت طرح Multiverse به نتیجه نمی‌رسد، واتس داستانی در مقیاسی کوچک‌تر برای او مطرح کرد که کریون شکارچی (Kraven the Hunter) پس از فاش شدن هویت مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home، اکنون به دنبال او افتاده است. با وجود شایعاتی که همچنان حول No Way Home می‌چرخد، از بازگشت ستاره سریال Daredevil، چارلی کاکس گرفته تا بازگشت مرد عنکبوتی‌های پیشین نسخه‌های سینمایی همچون توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، هالند مطمئن است که مخاطبان از پایان سه‌گانه «بازگشت به خانه» احساس رضایت خواهند داشت.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *