تصاویر جدید فیلم The Batman احتمال زمان وقوع حوادث را نشان می‌دهد

دوشنبه 28 مهر , 1399

تصاویر جدید فیلم the batman از زمان وقوع حوادت در این اثر قهرمانی پرده برمی‌دارد و به حضور زن شگفت انگیز و فلش در دنیای آن اشاره می‌کند.

در طول هفته‌های گذشته فیلمبرداری فیلم The Batman در بریتانیا آغاز  شده است و به زودی به شیکاگو منتقل می‌شود. عوامل این فیلم سخت مشغول محیا کردن مکان‌های فیلمبرداری هستند. حال به تازگی تصویری از این مجموعه منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این تصویر شاهد جشنی در شهر گاتهام هستیم. در این تصویر شاهد زن شگفت انگیر هستیم و حضور او را در این فیلم تایید می‌کند.

تصاویر جدید فیلم The batman

این تصویر می‌تواند بی معنی باشد و نشانه‌ی ارتباط بتمن با سایر ابرقهرمانان نباشد. با این حال روزنامه نگاری تصویری از بتمن منتشر کرده است که به وجود متروپلیس اشاره کرده است اما باز هم باید منتظر اخبار موثق بمانیم.

در کنار این مورد، یکی دیگر از تصاویر جدید فیلم The batman منتشر شده است که به شخصیت فلش اشاره می‌کند. در فیلمبرداری که در شهر شیکاگو انجام شده است پوستری مشاهده است که به نماد شخصیت فلش بر روی آن است و احتمال حضور این شخصیت را در فیلم جدید The batman افزایش می‌دهد.

تصاویر جدید فیلم The batman

همچنین تاریخ ۲۰۱۹ نیز بر روی یک تاکسی دیده شده است که احتمالا به زمان وقوع حوادت فیلم The Batman اشاره می‌کند زیرا این فیلم بر خلاف سایر فیلم‌ها که در زمان حال جریان دارند، در زمان گذشته اتفاق می‌افتد.

همچنین سخنگوی شهر لیورپول نیز اخیرا اعلام کرده است که تشدید محدودیت‌ها به دلیل بیماری کرونا بر روی فیلم بتمن تاثیری نخواهد گذاشت و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید ساخت این فیلم ادامه پیدا می‌کند. البته ناگفته نماند که چندی پیش تاریخ انتشار فیلم The Batman نیز مانند سایر فیلم و سریال‌ها به تعویق افتاد و قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ( ۴ مارس ۲۰۲۲) اکران شود.

رابرت پتینسون در نقش بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل یا همان کت وومن در این فیلم حضور دارند و مت ریوز نیز کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته است.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *