تصاویر رد هود در فصل سوم Titans رونمایی شد

چهارشنبه 7 آبان , 1399

پس از آنکه مشخص شد جیسون تاد در فصل سوم سریال Titans حضور دارد و قرار است نقش رد هود را بازی کند حالا اولین تصاویر از رد هود درTitans منتشر شده است.

در رویداد DC FanDome بود که مشخص شد فصل سوم سریال Titans قرار است شاهد حضور سه شخصیت باربارا گوردون، رد هود و اسکرکرو باشیم. همچنین مشخص شد قرار است پخش این سریال از شبکه DC Universe به شبکه HBO Max انتقال یابد. دلیل این انتقال هم تمرکز بیشتر شبکه دی سی یونیورس بر کتاب کمیک‌ دیجیتال است.

حال به تازگی تصاویر جدیدی از شخصیت جیسون تاد در فصل سوم تایتان‌ها منتشر شده است. جیسون تاد پیش از این در نقش رابین بازی می‌کرد و حال مشخص شده است که در فصل جدید Titans قرار است در نقش رد هود باشد. بسیاری از طرفداران منتظر تصاویر این شخصیت بودند و حال می‌توانند دو تصویر منتشر شده از این شخصیت را مشاهده کنند.

تصاویر رد هود در titans

تصاویر رد هود در titans

مانند دو فصل گذشته، کارون والترز برای بازی در نقش جیسون تاد یا همان رد هود باز خواهد گشت اما هنوز بازیگران باربارا گوردون و اسکرکرو در فصل سوم Titansمشخص نشده است. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Titans از دنیای دی‌سی نیز آغاز شده است. همچنین انتظار می‌رود دو فصل اول این سریال از ۱ نوامبر ( ۱۱ آبان) به سرویس استریم HBO Max اضافه شوند.

همچنین به نظر می‌رسد در فصل سوم تایتان‌ها علاوه بر والترز، شاهد بازگشت برنتون توایتز، آنا دپوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر نیز باشیم.

در فصل دوم شاهد بودیم که جیستون تاد مرز کشته شدن پیش رفت اما در نهایت نجات پیدا کرد و در آخر نیز به کمک بتمن برای مبارزه با جرم و جنایت پیوست. همچنین در این سریال باربارا گوردون دیگر بت‌گرل نیست و در عوض جانشین پدرش به عنوان کمیسر GCPD شده است. اسکرکرو نیز قرار است یکی از شخصیت‌های منفی در این سریال باشد.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع: cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *