تام هالند به فیلمبردای فیلم spider man 3 اضافه شد

سه‌شنبه 6 آبان , 1399

تام هالند به تازگی به فیلمبرداری فیلم spider man 3 اضافه شده است و روند فیلمبرداری این فیلم شروع شده است. با دیده شدن تام هالند در فیلمبرداری فیلم spider man می‌توانیم انتظار تریلر آن در دسامبر را داشته باشیم.

هفته گذشته بود که یکی از مقامات سونی پیکچرز تصاویری را از پشت صحنه فیلم Spider Man 3 منتشر کرد و در آن تصاویر شاهد مریسا تومی در نقش زن عمو می، زندیا در نقش میشل جونز و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز بودیم اما خبری از حضور تام هالند نبود زیرا او در حال بازی در نقش نیتن دریک در فیلم uncharted بود که البته به تازگی تصاویر تام هالند در فیلم uncharted نیز منتشر شده است.

حال حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از فیلم Spider Man 3 به نظر می‌رسد تام هالند به پشت صحنه این فیلم اضافه شده است. تام هالند در اکانت اینستاگرام خود، استوری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد در آتلانتا حضور دارد و گفته است به پشت صحنه فیلم اسپایدرمن ۳ اضافه شده است و آماده بازی در این نقش است. همچنین این اخبر می‌تواند به معنای اتمام فیلمبرداری فیلم مورد انتظار uncharted نیز باشد.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک تصاویری از پشت صحنه فیلم spider man 3 منتشر شود هرچند که مارول معمولا تلاش می‌کند از لو رفتن جزئیات و نکات فیلم‌هایش جلوگیری کند. به هر حال تصویر یک سازه بسیار بزرگ از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است که بسیاری باور دارند این عکس زندان The Raft است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تام هالند در فیلمبرداری SPIDER MAN 3

البته بسیار بعید است که این تصویر مربوط به زندان The Raft باشد و اگر بخشی از فیلمبرداری در این مکان جریان دارد احتملا از آن برای جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده شود.

همچنین سونی اعلام کرده است که در ماه دسامبر، قرار است اولین نمایش دنباله‌ی فیلم مرد عنکبوتی منتشر شود که محتوای قطعی این نمایش مشخص نیست و بعضی بر این باورند که می‌تواند تنها یک تیزر از این فیلم باشد.

فیلم spider man 3 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ ( ۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. تام هالند بازیگر معروف و محبوب در نقش اسپایدرمن خواهد بود. جیمی فاکس در نقش الکترو نیز حضور دارد که تصویر آن نیز منتشر شده است . وظیفه کارگردانی این قسمت نیز بر عهده جان واتیس است.

منبع: cnet

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *