اولین تصاویر از فیلم Uncharted منتشر شد

دوشنبه 5 آبان , 1399

سونی به تازگی اولین تصاویر فیلم Uncharted را منتشر کرده است. این تصاویر از پشت صحنه این فیلم موردانتظار است و تام هالند را در نقش نیتن دریک نشان می‌دهد.

آنچارتد را بسیاری از ما به عنوان یک بازی ویدیویی معروف و اکشن می‌شناسیم که توسط ناتی داگ برای کنسول PS 4 عرضه شده است. این بازی محوبیت بسیار بالایی دارد و حال قرار است فیلمی از آن با بازی تام هالند ساخته شود.

از تابستان امسال شاهد آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Uncharted هستیم و روند تولید آن به صورت رسمی آغاز شده است و قرار است مراحل فیلمبرداری این فیلم اکشن ماجراجویی از برلین به اسپانیا منتقل شود. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر شده از این فیلم، سونی پیکچرز تصاویری از پشت صحنه فیلم آنچارتد منتشر کرده است.

در اولین تصویر منتشر شده شاهد نولان نورث، صدا پیشه شخصیت نیتن دریک، هستیم که در این تصویر ملاقات او را با تام هالند بازیگر اصلی این فیلم نشان می‌دهد.

تصاویر فیلم uncharted

تصویر بعدی که برای هواداران نیز بسیار مهم و جذاب است، مربوط به تام هالند در شخصیت نیتن دریک است. در تصویر منتشر شده ظاهر و لباس نیتن دریک شبیه به نسخه اصلی شخصیت در بازی Uncharted 3 : Drake’s Deception است.

اولین تصاویر فیلم uncharted

علاوه بر این تصاویر، دو تصویر دیگر نیز منتشر شده است که یک صفحه از کتاب فردیناند ماگلان، کاوشگر پرتغالی را نشان می‌دهد و همچنین تصویر یک کلید افسانه‌ نیز دیده می‌شود. در این تصاویر به گونه‌ای به داستان و ماجراجویی نیتن دریک اشاره شده است.

تصاویر فیلم uncharted

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون zombie land و ونوم ، وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. آرت مارکوم و مت هالووی و ظیفه نوشتن فیلمنانه این مجموعه را برعهده دارد. گفته می‌شود این فیلم قرار است سرآغاز داستان نیتن دریک در فیلم آنچارتد را روایت کند و قرار نیست اقتباسی مستقیم از نسخه‌های بازی آن باشد.

تام هالند ، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Uncharted حضور دارند. همچنین این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ اکران شود.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع: theverge

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *