تصاویر منتشر شده از Black Widow حضور تسک مستر را تایید کرد.

اخیرا مارول استودیو تصاویری مفهومی از فیلم Black Widow برای اولین بار منتشر کرده که نشان می‌دهد تسک مستر در این فیلم حضور دارد.

بامداد پریروز بود که پنل مارول استودیو در کامیک کان سن دیگو برگزار شد و از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رونمایی کرد. در این پنل از فیلم Black Widow هم اطلاعات جدیدی گفته شد. مثلا اینکه اتفاقات فیلم قرار است در بازه زمانی بین حوادث فیلم Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War رخ دهد و به اتفاق بوداپست در آن پرداخته شود. اندی پارک کسی است که تصاویر مفهومی و استوری برد مارول استودیو را طراحی می‌کند. او با انتشار یک سری تصاویر در صفحه اینستاگرامش اولین تصویر مفهومی Black Widow را هم منتشر کرده است و در آن شخصیت ضد قهرمان فیلم یعنی Taskmaster را می‌بینیم. در تصویر می‌بینیم که بلک ویدو با تسک مستر مبارزه می‌کند.

Black Widow

طبق آنچه که تصویر نشان می‌دهد لباس Taskmaster مثل لباس همین شخصیت در کتاب کامیکش است. فقط ماسک او کمی مدرن‌تر شده.

البته هنوز مشخص نشده که بازیگر Taskmaster در Black Widow چی کسی است. فقط در ویدیویی که در پنل مارول از صحنه بوداپست پخش شد دیده شده که اول ناتاشا (اسکارلت جوهانسون) و یلنا (آیرون میدن) با هم می‌جنگند و بعد تسک مستر وارد صحنه می‌شود. بازیگران دیگر این فیلم فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا و او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون هستند. کارگردان این فیلم هم همان کسی است که فیلم Somersault (پشتک) را هم کارگردانی کرده است و او کسی نیست جز کیت شورتلند!

Black Widow قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) اکران شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *