فروش جهانی Spider-Man: Far From Home از مرز یک میلیارد دلار رد شد!

روز پنجشنبه Spider-Man: Far From Home اولین فیلم یک میلیاردی از سری فیلم‌ های مرد عنکبوتی شد. دنباله فیلم Spider-Man هم اکنون پرفروش‌ترین فیلم مجموعه مرد عنکبوتی در گیشه جهانی است. البته این فیلم در کارنامه Sony Pictures دومین رتبه از نظر فروش را به خود اختصاص داده است (اولین رتبه متعلق به Skyfall است.). در گزارشی که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است روز پنجشنبه فروش Spider-Man: Far From Home  به ۳۳۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۷۲ میلیون دلار در کشورهای دیگر رسیده است و مجموع فروش این فیلم را ۱.۰۰۵ دلار شده  است.

مرد عنکبوتی دور از خانه

حالا Spider-Man: Far From Home چهلمین فیلم تاریخ سینماست که یک میلیارد دلاری می‌شود. این فیلم بعد از Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و Captain Marvel (کاپیتان مارول) سومین فیلم میلیارد دلاری امسال است. جالب اینجاست که هر سه فیلم به مارول تعلق دارند.

اوایل هفته‌ای که گذشت شاهد رونمایی از فاز چهار دنیای سینمایی مارول هم بودیم و در آن از Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) هیچ حرفی به میان نیامد. شاید قرار است این فیلم را کمپانی سونی پیکچرز معرفی کند. پس در مورد زمان معرفی و اکران این فیلم فعلا هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

از جمله بازیگران Spider-Man: Far From Home می‌توان تام هالند، زندیا، مریسا تومه، ، جیک جیلنهال، ساموئل ال جکسون، مارتین استار، جیکوب باتالون، نومان اکار، انگوری رایس، جی بی اسموو، ، تونی ریوولوری، کوبی اسمالدرز و رمی هی نام برد. کارگردانی این فیلم هم مثل Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) جان واتس انجام داده است.

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *