کارگردان ونوم۲ چه کسی خواهد بود؟

اخیرا خبرهایی از کارگردان‌های منتخب سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Venom 2 پخش شده که درشان نام اندی سرکیس هم دیده می‌شود.

پاییز سال گذشته فیلم ونوم روی پرده سینماها رفت. اما نقدهای چندان مثبتی دریافت نکرد. در عوض بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت! مبلغی که ۲۱۳.۵ میلیون دلارش از آمریکای شمالی و ۶۴۱.۵ میلیون دلار دیگرش از دیگر کشورهای جهان بود. این رقم فروش کمپانی Sony Pictures را بر آن داشت که به فکر ساخت دنباله ونوم برود و خبر ساخت Venom 2 را رسما اعلام و تایید کند.

کارگردان ونوم۲

در ونوم ۲ ادی براک (با بازیگری تام هاردی) باز خواهد گشت. در مورد کارگردان این فیلم هم هنوز اطلاعات قطعی منتشر نشده است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که ۳ کارگردان از گزینه‌های تحت بررسی سونی پیکچرز هستند: اندی سرکیس، تراویس نایت (کارگردان فیلم بامبل بی Bumblebee) و روپرت ویات (کارگردان فیلم ظهور سیاره میمون‌ها Rise of the Planet of the Apes).

کارگردانی قسمت اول ونوم بر عهده روبن فلیشر بود. کسی که به خاطر فیلم سرزمین زامبی‌ ها ۲: دابل تپ (Zombieland: Double Tap) نمی‌تواند قسمت دوم ونوم را هم کارگردانی کند. چون مراحل پس از تولید Zombieland: Double Tap تا اوایل پاییز طول می‌کشد و شروع تولید ونوم ۲ هم برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. همچنین گفته شده که این فیلم در اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. در حال حاضر Venom 2 به همین نام و بدون عنوان مارول ثبت شده و اینطور که پیداست سونی پیکچرز این موضوع را هنوز تایید نکرده است.

 از دیگر فیلم‌های دنیای شخصیت‌های مرد عنکبوتی فیلم موربیوس Morbius است که مراحل فیلم‌برداری و ساخت آن هم توسط کمپانی سونی پیکچرز انجام شده و هم اکنون در حال گذراندن مراحل پس از تولید می‌باشد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۳۱ جولای ۲۰۲۰) برنامه ریزی شده است. ونوم ۲ هم انتظار می‌رود که ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲ اکتبر ۲۰۲۰) اکران بشود. به هر حال ظاهرا سرکیس اولین گزینه سونی پیکچرز برای کارگردانی ونوم ۲ است. کسی که قبل از این فیلم موگلی: افسانه جنگل (Mowgli: Legend of The Jungle) و فیلم نفس بکش (Breathe) را کارگردانی کرده است.

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *