تصویر بازیگر شخصیت لیلیث فیلم بوردرلندز منتشر شد

پنج‌شنبه 13 خرداد , 1400

جیمی لی کرتیس، بازیگر نقش تنیس در فیلم Borderlands به‌تازگی تصویری از پشت‌صحنه‌ی فیلم‌برداری منتشر کرد که عملا اولین جلوه از کیت بلانشت در نقش لیلیث را به نمایش می‌گذارد.

تصویر بازیگر شخصیت لیلیث فیلم بوردرلندز منتشر شد

کیت بلانشت در فیلم بوردرلندز به کارگردانی الی راث نقش لیلیث را بازی می‌کند. هیلی بنت، جیمی لی کرتیس، فلورین مانتینو، آریانا گرینبلت، ادگار رامیرس، کوین هارت، جنینا گونکار و جک بلک برخی از بازیگرهای دیگر فیلم Borderlands هستند. حالا کرتیس که نقش تنیس، باستان‌شناس دیوانه را بازی می‌کند، یک تصویر سایه‌نما جذاب از کیت بلانشت در نقش اصلی فیلم Borderlands پخش کرده است. ما در این تصویر گریم چهره‌ی هنرمند تحسین‌شده و طراحی لباس شخصیت لیلیث در فیلم را نمی‌بینیم. اما باتوجه‌به مدل ایستادن و حالت موها واقعا لیلیث از سری بازی بوردرلندز را به یاد می‌آوریم.

تصویر بازیگر شخصیت لیلیث فیلم بوردرلندز منتشر شد

جیمی لی کرتیس در توئیت خود نوشت: «به بوردرلندز و این تصویر رازآلود که من در پشت‌صحنه از لیلیث گرفتم، خوش آمدید؛ بانوی قهرمان افسانه‌ای ما و اهل انفجارهای دیوانه‌وار. او یک زن شرور است که در والت‌ها جست‌وجو می‌کند و اخلاق بدی دارد».

تنها نکته‌ی جزئی حاضر در این عکس که تناسب دقیقی با بازی Borderlands ندارد این است که لباس لیلیث هیچ‌وقت دو آستین نداشت. ولی حتی خود رندی پیچفورد مدتی قبل با رضایت اعلام کرد که «جهان سینمایی بوردرلندز» مقداری با «سری بازی بوردرلندز» تفاوت دارد.

منبع: thegamer

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *