تصویر جدید از رویداد King in Black منتشر شد

پنج‌شنبه 15 آبان , 1399

به تازگی تصویر جدید از King in black از شرکت مارول کامیکس منتشر شده است. در این تصویر نال مشاهده می‌شود که کره‌ی زمین را در دست دارد.

در تصویر منتشر شده توسط دانی کیتس از کتاب King in Black، شخصیت نال دیده می‌شود. نال با ظاهری غول پیکر و با چهره‌ای ترسناک بر روی این جلد نقش بسته است و کره زمین را در دست دارد و آن را فشار می‌دهد. انتشار این تصویر به دلیل آماده سازی ذهن کاربران و طرفداران برای رویداد جدید مارول است که بسیار جذاب و هیجان‌انگیز توصیف شده است. از طرفی در پست زمینه این عکس نیز تصاویر ونومی بسیاری دیده می‌شود.

تصویر جدید king in black

کیتس در صفحه توییتر خود اینطور نوشت: سلام دوستان! این تصویر جلد من برای رویداد بزرک King in Black است. با تشکر فراوانی از دوستانی که به من کمک کردند و باعث شدند بهتر از آن چیزی که هستم به نظر برسم. من بسیار هیجان زده هستم. امیدورام شما دوستان نیز این طرح را دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید. از مگان هاچیسون و برایان لول نیز تشکر می‌کنم زیرا در رنگ آمیزی و کشیدن آن به من بسیار کمک کردند.

البته بیشتر افراد کیتس را بیشتر به عنوان نویسنده می‌شناسند تا یک طراح اما اگر گذشته او را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم میبینیم که گاهی اوقات او به عنوان طراح تصویر نیز فعالیت کرده است.

کیتس در ادامه نیز نسبت به کسانی که از او انتقاد می‌کردند نوشته است: این تصویر طراحی شده نسبت به تمام آدم‌های ساده لوحی که به من می‌گفتند تو در طراحی به هیچ چیز نمی‌رسی اما حالا ببینند من طراح مارول شده‌ام.

رویداد Black in Winter قرار است یک رویداد بسیار بزرگ باشد و قرار است شاهد لشکرکشی سیمبیوت‌ها و نال به کره زمین برای نابودی آن باشیم. این رویداد قرار است در تاریخ ۲ دسامبر از طرف شرکت مارول کامیکس منتشر شود.

منبع: cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *