گوست رایدر به کراس اور مارول در بازی فورتنایت می‌پیوندد

چهارشنبه 14 آبان , 1399

بر اساس اعلام اپیک گیمز، گوست رایدر یا همان روح سوار به رویداد کراس اور در بازی فورتنایت خواهد پیوست و ۴ نوامبر آغاز می‌شود. حضور گوست رایدر در فورتنایت می‌تواند خبری خوبی برای طرفداران این بازی باشد.

گوست رایدر در فورتنایت

بعد از انتشار تصاویر و جزئیات از شخصیت گوست رایدر در بازی فورتنایت، اپیک به طور رسمی از رویداد مخصوص گوست رایدر رونمایی کرد. فصل جاری بازی بتل رویال fortnite میزبان یک رویداد کراس اور با دنیای مارول است. به تازگی تصاویر و جزئیاتی از این کراس اور منتشر شده است که گوست رایدر جدیدترین آن‌ها است.

لازم به ذکر است که اسکین گوست رایدر نیز دقیقا سبکی که برای Daredevil در نظر گرفته شده بود را دارد. به این صورت که چهارشنبه همین هفته یک رقابت ویژه تحت عنوان Ghost Rider Cup در بخش ویژه Marvel Knockout آغاز می‌شود و با نجات جان دو نفر شانس اضافه کردن گوست رایدر را خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی این رویداد در وبسایت رسمی اپیک گیمز، مراجعه کنید.

در توییتی که برای معرفی این رقابت از طریق اکانت رسمی فورتنایت منتشر شده بود به چند نکته مهم اشاره کرده بود. نکته اول اینکه برای شرکت در این مسابقه، لول کلی شما باید حداقل ۳۰ باشد ضمن اینکه هویت دو مرحله را فعال کرده باشند. این قوانین را باید تمام اعضای گروه رعایت کرده باشند. در کنار این موارد اگر فردی در هر چهار کاپ شرکت کرده باشند، می‌توانند گلایدر Nexus War را دریافت کنند.

گوست رایدر به عنوان آخرین اسکینی است که به بازی فورتنایت برای این رویداد اضافه می‌شود. البته در گذشته شاهد اضافه شدن شخصیت‌هایی نظیر آیرون من، ثور، شی-هالک و .. بودیم. البته دونالد ماسترد، مدیر عامل شرکت Epic Games گفته است که این ابتدای راه است و در آینده شاهد تبادلات بیشتری بین فورتنایت و مارول خواهید بود.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پی‌سی، PS4 و XBOX ONE و نینتدو سوئیچ در دسترس است. علاوه بر این بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید نیز قابل دسترسی و دانلود است و می‌توانید آن را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *