تصویری از کلاه خود رد هود در سریال Titans منتشر شد

سه‌شنبه 13 آبان , 1399

به تازگی کرن والترز تصویری جدید از کلاه خود رد هود در فصل سوم سریال Titans را به نمایش گذاشته است که نشان می‌دهد در نبرد آسیبی به آن وارد شده است.

تولید فصل سوم سریال Titans همچنان ادامه دارد و چندی پیش نیز تصویری از رد هود منتشر شده بود. با اینکه وقتی صحبت از چگونگی تبدیل جیسون تاد از رابین به این شخصیت می‌شود کمی عجیب و شاید خشن به نظر برسد اما تصاویر منتشر شده نقدها و نظرات مثبت کاربران را جلب کرده است.

حال در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از سریال تایتانز، کرن والترز تصویر جدیدی از ظاهر خود در این فیلم منتشر کرده است که نشان می‌دهد به آن آسیبی وارد شده است. این تصویر بسیار حیرت انگیز و جذاب است و نمی‌توان منکر ظاهر حیرت انگیز جیسون تاد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر مورد بحث را مشاهده کنید.

کلاه خود رد هود

همان‌طور که گفته شد چیزی که بیش از سایر موارد نظر کاربران را جلب می‌کند آسیبی است که به کلاه رد هود وارد شده است و این نشان می‌دهد که این شخصیت در چه شرایط دشواری به سر می‌برد. به نظر می‌رسد دستیار بتمن در روند تعقیب نایت‌وینگ خیلی موفق نبوده و کم دردسر نکشیده است. موضوع هر چه که باشد ، ورود رد هود منجر به حوادث بسیاری در سریال Titans خواهد شد و کاربران و هواداران امیدوار هستند تا یک سریال هیجان انگیز را مشاهده کنند.

پیش از این اعلام شد که سریال Titans از شبکه‌ی DC Universe به شبکه HBO Max منتقل خواهد شد و در فصل سوم شاهد کاراکترهایی نظیر باربارا گوردون، رد هود و مترسک خواهیم بود. باربارا گوردون برای اولین بار در سریال تایتانز ظاهر می‌شود، اما این کاراکتر محبوب دنیای دی‌سی کامیکس را در لباس بت‌گرل مشاهده نخواهیم کرد و در عوض نسخه اوراکل این کاراکتر به نمایش درمی‌آید.

باربارا گوردون پس از حوادث مربوط کمیک Batman The Killing Joker نوشته‌ی آلن مور مجبور به کنار گذاشتن هویت بت‌گرل می‌شود و از روی صندلی چرخ‌دار کارش را دنبال می‌کند.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *