مارول تصویر جدیدی از جلد اول king in black منتشر کرد

دوشنبه 12 آبان , 1399

تاد ناد به تازگی تصویر جلد اول کتاب کمیک king in black را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور تک تک سیمبیوت‌های تاریخ ماورل هستیم.

King in black یک رویداد بسیار بزرک از مارول است که قرار است در ۵ قسمت منتشر شود. حال در جدیدترین تصاویر منتشر شده از دنیای کیمک، هنرمندی به نام تاد ناک و رنگ آمیزی به نام ریچل رزنبرگ تصویر جدیدی از جلد اول king in black منتشر کرده است. ما در این تصویر شاهد دیدار خانوادگی سیمبیوت‌ها هستیم و در آن شاهد حضور تک تک سیمبیوت‌های تاریخ مارول کنار یکدگیر هستیم. همچنین خدای آن‌ها یعنی نال نیز حضور دارد و با ظاهری قدرتمندانه می‌توان آن را دید. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این مجموعه را مشاهده کنید.

تصویر جلد king in black

او در کنار خود مجموعه بزرگی از شخصیت‌های سیمبیوتی را دارد و اگر خوب به تصویر نگاه کنید می‌توانید ونوم ، آنتی ونوم، ایجنت ونوم را مشاهده کنید و اینطور که به نظر می‌رسد نال کل باند را دور خود جمع کرده است. البته خلاصه داستان رسمی هم به این موضوع اشاره دارد که نال در حال راه اندازی یک راهپیمایی بزرگ برای زمین است و خبر بد این است که او به تنهایی نمی‌آید و قرار است شاهد یک راهپیمایی مرگبار باشیم.

در همان خلاصه مشخص شده بود که نال هزاران اژدها سیمبیوتی را همراه خودش بیاورد. ادی براک یا همان ونوم نیز که خود قبلا هرج و مرج کوچکی را از آن‌ها دیده بود حال می‌داند که نال می‌تواند دست به چه کارهای خطرناکی بزند و چه اعمال وحشتناکی اجرا کند. حال باید دید که آیا می‌توان در نبرد با خدای نابودی جان سالم به در ببرد یا خیر.

بعد از حدود ۲ سال از انتشار مجموعه موفق ونوم، حال این رویداد می‌تواند بسیار خوب باشد و اطلاعات و دانسته‌ها ما در مورد سیمبیوت ها را تغییر دهد. این رویداد قرار است توسط دانی کیتس، رایان استگمن، جی پی میر، فرانک مارتین و کلیتون کاولز منتشر می‌شود.

قسمت اول سری کتاب کیمک king in black قرار است در تاریخ ۲ دسامبر توسط شرکت مارول عرضه شود.

منابع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *